19/08/2016

Melkior Matiniai lūpų dažai WILD BERRY 12208


Sveiki, mieli skaitytojai. Kažkurią dieną liūdėjau ir galvojau apie tai, kad neesu iš turtingos šeimos ir man niekas nieko nėra atnešęs ir padėjęs ant lėkštutės. Esu Jums jau kelis kartus apie tai pasakojus, tai vat aną dieną itin dėl to susikrimtau. Masčiau apie įvairius dalykus, apie tai, kad viską teko/tenka užsidirbti pačiai. Niekada niekas nesigauna lengva ranka, ir dėl visko reikia sienas galva daužyti :) Štai todėl esu tokia užsispyrusi, žinau ko noriu ir siekiu, aišku vien žinojimo gyvenime nepakanka. Mane tokiomis liūdnomis dienomis visada padrąsina mano vyras, sakydamas, kad daug kam nieks nieko neatnešė ir reikėjo užsidirbti :) Žinau, jis teisus. Na, o kad kovos būtų lengvesnės visuomet padeda lūpų dažai, kas gi kitas? Šiandien Jums papasakosiu apie mane nustebinusius. Tai Melkior Matiniai lūpų dažai WILD BERRY 12208, aš jau dabar sakau, kad esu labai patenkinta jų kokybe :)




Aukšta kokybė už gerą kainą. Labai pigmentuotas. Ilgalaikis.

KAIP TAI VEIKIA

MELKIOR LIPSTICK CLASSIC garantuoją gerą padengimą. Nuo pirmo patepimo lūpos tampa švelnesnės ir minkštesnės. Skaisti ir tolygi spalva. Ilgai išliekantis glotnus užbaigimas, paliekantis malonumo jausmą .

NAUDOJIMAS

Tepkite tiesiai ant lūpų ar naudokite lūpų šepetėlį. Norėdami labiau pabrėžto ir atsparesnio efekto, svarbu lūpų kontūrus apibrėžti lūpų pieštuku. Norėdami nepriekaištingo efekto, rekomenduojama lūpas švelniai nupilinguoti ir sudrėkinti .

PAKAVIMAS

Supakuota juodoje kartoninėje dėžutėje. Tepimų skaičius: 80

SUDĖTIS

Sudėtyje yra vitamino E.

Kaina: 8,90€

http://www.melkior.lt/lipstick-mat-4-5-g_p5056#/1338-spalva-wild_berry_12208




Šią vasarą mano kosmetinėje ši uogų spalva labai populiari. Turiu kelias tokias priemones ir džiaugiuosi! Bet pradėkime nuo pradžių. Pradėdama testuoti Melkior kosmetiką aš tikrai nemaniau, kad man ji taip patiks. Nemaniau, kad nepatiks, bet kad taip patiks! Tikrai ne. Gerą įspūdį daro jau įpakavimas: matinis, solidus, su logotipu ir užrašais, kartoninėje juodoje dėžutėje. Ar jau tai Jums nieko neprimena? :)

Lūpų dažų pigmentacija  itin stipri. Spalva visiškai matinė, bet nedžiovina lūpų. Šie lūpų dažai iš tų, kuriuos užtepi ir nesijaučia ant lūpų. Kas yra tikrai keista, turint omenyje spalvą, tai, kad jie matiniai ir itin gerą pigmentaciją.

Dengiasi ant lūpų gerai, tačiau reikia lūpų pieštuko, arba tepti teptuku. Dažai neturi skonio, kvapas man primena kažkokių kvepalų aromatą, bet jis užsitepus dingsta. Lūpų dažai lieka ant lūpų ilgam, apie tris valandas, pigmentas truputi įsigeria į lūpas, bet ne baisiai. Galima gerti ir valgyti nesibaiminant nelaimių.

Laikosi maždaug apie tris valandas. O labiausiai kas mane džiugina tai kaina. Už tikrai aukštą kokybę nereikės pakloti dešimčių eurų. Džiaugiuosi atradusi Melkior kosmetiką ir tikiu, kad tai dar ne pabaiga :)  

No comments:

Post a Comment