30/08/2016

MISSHA The Style Under Eye Brightener maskuoklis (Light Beige)


Aš turiu Missha cushion pudrą, kuri man labai patinka, todėl labai norėjau išbandyti daugiau šio brendo kosmetikos. Korejietiška kosmetika mane labai domina, tai „dirva“ kurioje dar mažokai braidžiau. Kad ir kaip stengiausi taupyti, mano MAC hailaiteris vis tiek baigėsi, o šį maskuoklį įsigijau dar turėdama MAC. Ar MISSHA The Style Under Eye Brightener maskuoklis pateisino mano lūkesčius?





MISSHA The Style Under Eye Brightener maskuoklis tai paakių odą šviesinantis maskuoklis, kuris puikiai užmaskuos tamsius ratilus po akimis.

Atspalvis - Light Beige

Naudojimas. Padažykite odą makiažo pagrindu ar BB kremu ir tepkite reikalingą kiekį MISSHA The Style Under Eye Brightener maskuoklio su antgaliu ant norimų sričių. Priemonę sulyginkite lengvai patapšnodami pirštu ar šepetėliu.

Kaina: dabar: 4.24 €

http://www.topbeauty.lt/missha-kosmetika/missha-the-style-under-eye-brightener-maskuoklis-light-beige




Man patiko įpakavimas, bei aplikatorius: įprastas, standartinis aplikatorius, todėl nusipirkau Missha maskuoklį. Maskuoklio konsistencija kreminė, truputi sunki, todėl tinka maskavimui. Net gi labiau tinka maskavimui, ne iššviesinimui. Gan greitai stingsta, todėl reikia dirbti greitai.

Man patinka pati aplikatoriaus forma, tačiau nepatinka, kad jis kietokas, ir paima ne taip ir daug produkto, kaip aš norėčiau. Be to, spalva man kiek per tamsi. Deja, bet taip dažnai nutinka su tokio pobūdžio produktais.

Tačiau, įvertinus kainą, ir tai, kad produktas turi vidutinišką maskavimą, sakyčiau jog tai labai neblogas pasirinkimas. Savaime aišku, tai ne MAC ir ne Urban Decay, tačiau ir kaina daug draugiškesnė piniginei.

Priemonė bekvapė, tinka jautriai odai, nesubėga į raukšleles ir išsilaiko visą darbo dieną. Labai džiaugčiausi, jei man tiktų spalva, nes vis gi būtų džiugu rasti nebrangų maskuoklį, mat aš jų išnaudoju tikrai daug...  Galbūt Topbeauty atveš daugiau spalvų? :)

No comments:

Post a Comment