17/08/2016

Professional Oval Makeup Brush Foundation Blend Beauty Cosmetic Brushes Tool makiažo šepetėlis 876


Gerai jau, nebegąsdinsiu Jūsų, toliau pasakosiu apie kosmetiką. Tiksliau šį kartą apie šepetėlius. Vieną šepetėlį :) Ar pamenate mano wishlistą iš banggood? Su manimi susisiekė šios parduotuvės atstovai ir pasiūlė šį bei tą išsirinkti. Aš išsirinkau kelis dalykus, viskas tam tikra prasme susiję su makiažu. Šiandien papasakosiu apie šį šepetėlį. Jau seniai norėjau išbandyti, bet vis nenusipirkdavau. Dabar pagalvojau, ko nepabandžius, jei patiks pats principas, galėsiu nusipirkti originalą. Bet, turiu pripažinti, kad man ne visai patiko. Tuojau išdėstysiu savo argumentus :)





Šepetėlio nuoroda

Kaina: 3.33 €

http://bit.lc/46ht
http://bit.lc/4AXW

Beje, Bangood parduotuvė rugsėjo 8 dieną švenčia 10 metų jubiliejų ir daro didelius išpardavimus. Aš vėl žvalgausi :)





Šepetėlis gali būti naudojamas makiažo pagrindui padengti, paakių maskavimui, veido kontūravimui. Aš pirkau, nes maniau, kad dengsiu su juo visą veidą. Kodėl maniau? Man pats šepetėlis per mažas. Esu pripratusi veidą padengti vos ne trimis žingsniais: kakta, nosis, skruostai, na ir kas lieka ant smakro ir viską išlyginti. Čia taip neprasisuksi, dirbti tenka ilgiau. Bet, prie paakių zonos prieiti kur kas lengviau, dėl šepetėlio dydžio.

Šepetėlio rankena tvirta, ir kitaip nei aš įsivaizdavau yra labai patogu dengti savo veidą tokio principo šepetėliu. Kotelis tvirtas, net ir siauresnė vieta, neatrodo, kad neatlaikys.

Aš stengiuosi labai nespausti šepetėlio tačiau šereliai labai ploni ir labai tankūs, jų daug. Mano jautriai veido odai nepatiko... Jaučiasi kažkur viduryje šepetėlio tas braukymas. Ir produkto naudoja gan nemažai, todėl tenka plauti ilgai. Šereliai tankūs, taigi reikia gerokai paprakaituoti. Bet pats paviršius braukiant pirštu labai smagus, aš manau, kad su tuo didžiausiu šepetėliu man sektus kur kas geriau :) Tik va, šio paakiams aš negaliu naudoti, nes jų oda dar jautresnė nei skruostų.

Pats šepetėlio principas smulkesnėms vietoms man pasiteisino. Labai norėčiau jog mano oda nebūtų tokia jautri, nes tikiu, kad daugeliui šis šepetėlis tiktų. O aš, manau, kad dar kada nors išbandysiu ir originalius šepetėlius, vis gi labai įdomu kuo skiriasi :) Šepetėlį toliau naudosi kai kurioms vietoms padengti biria pudra :) Ir apskritai manau, kad už tokią nedidelę kainą smagu išbandyti produktą, kad netiks baimė kur kas mažesnė :)

2 comments:

  1. Man šie šepetėliai atrodo labai keisti :D Ir nepatogūs naudoti. Taip pat teko girdėti, kad išsiplauna gana sunkiai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manau čia iš tos serijos, kad reikia pabandyti. Man būtų patogų jei ne minėti minusai :)

      Delete