08/08/2016

Ramiojo vandenyno spalvų kolekcija ARTISTRY™ LIGHT UP LIP GLOSS lūpų blizgesys citrus


Tiesą sakant planavau rašyti apie visą kolekciją kartu, bet kai pamačiau, kad nuotraukų turiu 40, supratau, kad reikia išskirstyti :) Iš tikrųjų, Artistry kosmetika mane kuo toliau, tuo labiau stebina. Taip, tai tinklinės prekybos ženklas, tačiau kuo toliau pažindinuosi, tuo labiau noriu šią draugystę tęsti! Su šiuo blizgiu buvo istorija, gavau užsisakytą siuntinuką, jame buvo kiti lūpų dažai, kurie man irgi patinka, bet aš pamaniau, iki tobulumo jiems trūksta tik... veidrodėlio ir lemputės. Skambutis į duris, ten paštininkė su Artistry siuntinuku, aš išlupusi labai juokiausi, nes šis blizgesys lemputę ir veidrodėlį jau turėjo :D Ir, reikia pripažinti, anas – nugulė stalčiuje, šis – naudojamas kur kas dažniau.





Ramiojo vandenyno spalvų kolekciją ARTISTRY™ LIGHT UP LIP GLOSSES* sudaro itin energingi, riboto leidimo* lūpų blizgio atspalviai, kurie Jūsų lūpoms suteiks spalvą ir vasariškos gaivos gūsį. Priklausomai nuo Jūsų gyvenimo būdo, asmenybės ar planų konkrečiai dienai ar vakarui, mes Jums galime pasiūlyti atitinkamą spalvą. Gryno mėlynumo tropinis atspalvis (Tropical) idealiai tinka dienas leidžiant pajūryje, o džiaugsmingas vyšnių (Cherry) ar rožinis greipfrutų (Pink Grapefruit) blizgesys puikiai tiks vakarą leidžiant mieste. Ryškioms pajūrio „pažiūrėkite į mane“ lūpoms galėti pridėti papildomos drąsos naudodamos citrusų (Cistrus) ar laukinių uogų (Wild Berries) spalvas. Pareikšite vasarišką pranešimą su nuostabiomis pajūrio lūpomis.
ARTISTRY™ LIGHT UP LIP GLOSSES nauji atspalviai yra ARTISTRY SUMMER 2016 PACIFIC LIGHTS COLLECTIONkolekcijos dalis, kurią globoja ARTISTRY pasaulinio garso visažistas Rickas DiCecca ir kurią įkvėpė pajūrio grožis ir „California vibe of XS™ Power Drinks“ energiniai gėrimai.
* Galima įsigyti, kol yra atsargų.







Aš tiesą sakant, jau žiūrėdama promo nuotraukas negalėjau patikėti, kad tai Artistry. Akį patraukė spalvos, žinoma, kas gi daugiau :) Aš išsirinkau energingą oranžinę spalvą, kuri yra su blizgučiais. Blizgesio konsistencija vientisa, jis truputi šaldo lūpas. Beskonis, užuodžiu mentolio kvapą.

Geriausiai aišku atrodo veidrodėlis iš lemputės, pats įpakavimas taip pat stilingas, su sidabro spalvos detalėmis. Blizgesys puikiai maitina ir drėkina lūpas. Vienas pastebėjimas apie kolekcijos vientisumą: jei viskas būtų arba auksinės arba sidabrinės spalvos, būtų iš vis nerealu.

Aplikatorius minkštas ir švelnus, standartinis, todėl patogu aplikuoti net skubant. Pristatomos penkios spalvos, man buvo labai sunku išsirinkti, ne aš gi violetinės fanė, čia dar kokia elektric graži, na ir aišku dažniau naudojamos spalvos: rūžava, raudona ir oranžinė. Ant lūpų tiesą sakant nelabai matosi pigmentas, bet man kaip tik tai ir patinka, bligis tapo dažnu mano palydovu :D Netrukus papasakosiu Jums apie ne ką prastesnius šešėlius ir pudrą, realiai man patinka viskas, nes kokybė tikrai džiugina.

No comments:

Post a Comment