15/08/2016

Ramiojo vandenyno spalvų kolekcija „ARTISTRY™ 3D FACE POWDER – Sunkissed“ - pudra veidui be dėžutės


Artistry kosmetika tapo mano šių metų atradimu. Jau išbandžiau šešėlius, akių pieštuką ir 3d veido pudrą apie kurią atėjo laikas papasakoti. Artistry kosmetika nustebino kokybe, unikalumu ir poveikiu. Dabar aš į ją žiūriu kitaip, labai norėčiau pabandyti makiažo pagrindą, tušą ir nagų lakus, nes įtariu, kad kokybė labai labai gera... Bet, šiandien apie pudrą, kuri turi ne vieną paskirtį :)





ARTISTRY™ 3D FACE POWDER* siūlo keturių vasaros atspalvių pudrą. Kiekvieną iš jų galite naudoti atskirai arba maišyti, kad visus metus galėtumėte džiaugtis magišku „atostogų“ įvaizdžiu. Pabrėžkite arba paryškinkite savo išvaizdą, suteikite jai saulės bučinio efektą ir atrodykite lyg pajūrio dievaitė, kuriai sukurtas visas pajūris.
ARTISTRY 3D FACE POWDER yra dalis SUMMER 2016 PACIFIC LIGHTS COLLECTION kolekcijos, kurią globoja pasaulinio garso visažistas Rickas DiCecca ir kurią įkvėpė pajūrio grožis ir „California vibe of XS™Power Drinks“ energiniai gėrimai.
Pastaba: ARTISTRY 3D FACE POWDER yra suderinama su ARTISTRY kompaktine pagrindo pudra, kuri parduodama atskirai.

Atspalvius sudaro švytintis, prabangus tviskančios bronzos, rožinės spalvos ir auksinių tonų mišinys.
Galima naudoti tiek dieniniam, tiek vakariniam makiažui.
Tepama ant veido, dekoltė srities, galima naudoti kaip akių šešėlius.

https://www.amway-lithuania.com/product/120217,ramiojo-vandenyno-spalvu-kolekcija-artistry-3d-face-powder-sunkissed-be-dezutes#product_overview




Tiesą sakant, peržiūrėjus gamintojo nuotraukas aš maniau, kad man pudra patiks mažiausiai. Bet klydau, jau padariusi swachus ant rankos supratau koks tai nerealus dalykas. Nustebino pigmentacija, nes dažnai tokių priemonių pigmentacija būna jei ne apverktina tai ne kokia...

Pudrą sudaro 5 atspalviai, visi jie blizgūs. Balta spalva gali būti panaudota kaip hailaiteris. Tai balta spalva, su šiltu tonu ir gan stambiais blizgučiais. Ji man patinka labiausiai. Toliau seka auskinė, rusva, rausva ir labiau violetinio tono turinti spalva. Jas galima naudoti ir po viena, kaip skaistalus, bet man patinka spalvas maišyti ir paryškinti skruostus.

Pudros tekstūra kiek kitokia nei šešėlių, jei ten satininė, tai čia truputi rupesnė ir su didesniais blizgučiais kurie ir sukurią 3D efektą. Pudra tinka jautriai odai ir išsilaiko visą darbo dieną. Spalvos tokios gražios, kad galima naudoti ir kaip šešėlius. Taip pat galima paryškinti dekoltė sritį. Aš tiesiog dievinu daugiafunkcinius produktus, šis vienas iš jų, todėl man labai patiko :) Rekomenduoju išbandyti.

5 comments:

  1. Turbūt labiausiai patinkantis Amway produktas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mane ko gero labiausiai sužavėjo šešėliai. Bet ką aš čia, man patinka viskas iš Amway! :D :)

      Delete
    2. Tikrai, šešėliai taip pat super!

      Delete