14/08/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #69 #maybelline, #urban decay ir kiti


Sveiki, mieli skaitytojai. Pagaliau grįžome namo. Buvo labai smagu pasimalti po Vilnių. Taip, aš ten daug kartų buvau, tačiau niekada nebuvo progos pasivaikščioti po senamiestį, aplankyti naujas kavinukes. Sugamour buvome du kartus, tiesą sakant, mano virškinimas kaip sustojo vakar taip ir neatsigavo dar kol kas :D Nieko neįprasto po tokie kiekio desertų ;D Atvirai pasakius, man jau truputi baisoka žiūrėti į veidrodį, o dar šaldytuve guli mamos gimtadieninio torto gabalas :D Gana skųstis, nes pailsėjau tikrai puikiai, buvo smagu pabūti kitoje aplinkoje. Bet naujienų šią savaitę buvo, todėl gana ilsėtis ir būtina jas parodyti :)

Labai dėkoju, Maybelline atstovams už naujienas. Beveik viskas jau išbandyta, šį kartą naujienos labai įdomios ir atrodo kaip tik man. Lyg kažkas žinotų, kokios mano mėgstamiausios nagų lakų, lūpų dažų ir blizgesių spalvos :)Todėl viską bandyti dar smagiau. 



Šią gražuolę jau matėte, kaip aš džiaugiuosi, kad ji pagaliau mano rankose. Verta visų sumokėtų eurų ir tikrai bus dažnai naudojama. Šią savaitę nemažai visko pirkau, ko kol kas Jums negaliu parodyti, nes tai susiję su dar vienu projektu ir su dar viena bloggere :) Netrukus viską sužinosite.

Dar pirkau L`occitane rankų kremų, vieną pilną dydį ir rinkinuką, kuriame yra du mini kremai ir vazelinas lūpoms. Jau tamsu fotografuoti, bet būtinai parašysiu apžvalgas apie juos. Kelionėje labai suprastėjo rankų būklė, nes aš pamiršau savo naudojamus rankų kremus, liko tik prastas, kuris rankinėje. Taigi, tokiu ekstra atveju gali padėti tik L`occitane kremai. Laukiu dar keliu siuntinių, todėl rašyti tikrai bus apie ką ;)

No comments:

Post a Comment