21/08/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #70 Loreal, L`occitane, Schaebens ir kiti


Šį kartą naujienų tikrai daug. Gavau porą siuntinukų, pati šį bei tą nusipirkau. Būsiu atvira, pirkdama dekoratyvinę kosmetiką aš jau ieškau kokybės. Nebesinori prisipirkti bet ko, ir po to nenorėti aprašyti bloge :) Norisi geros kosmetikos. 


Ačiū labai L`oreal atstovams už siuntinuką. Labai šaunios naujienos, viskas jau nufotografuota ir bandoma. Ypač patinka hailaiteriai. 



Gavau siuntinuką iš Bangood: šepetėlius ir įrankį jiems plauti. Galiu pasakyti, kad jis ir šepetėlių rinkinys mane maloniai nustebino, To aš nesitikėjau :)


Kartoju Schaebens kaukes ir Bioten losjoną. Taip pat nusipirkau pabandymui Lumene veido kremą. Šiandien pirkau rūbų ir auskarus gavau dovanų :) Kokosų aliejų nusipirkau su akciją... nors dar nežinau kam jį naudosiu :D



Na ir mano praeitos savaitės pirkiniai iš L`occitane. Aišku, rankų kremai. Vienas, jau nebesulaukė fotosesijos. Bet labai puikiai pagydė rankas :) Ir beje, labai smagu gauti dovanų akinių valymo servetėlę bei mano mėgstamo restorano nuolaidų kuponą dovanų :) 

3 comments:

  1. Loreal naujienos atrodo įdomiai, ypač domina tušas ir, aišku, highlighteriai :)Tiesa, jau teko girdėti, kad juose yra pavienių nemažų blizgučių, kurie bent man ne itin patinka. Beje, ar Lietuvoje nebus dar vieno atspalvio - Golden? Tiek šie du?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taip, viename iš jų yra blizgučių :) Bet man jie visai netrukdo kol kas. Dėl golden pasidomėsiu :)

      Delete
    2. Jau mačiau lietuviškoje Loreal svetainėje, kad nebus.

      Delete