28/08/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #71 Labai daug naujienų


Taip, neįmanoma nepastebėti to, kad vasara eina į pabaigą. O aš negaliu atsidžiaugti tuo, kad šiaip jau vasara nėra blogų sezonas, tačiau šią vasarą Jūs mano blogą dar ir kaip skaitėte, naujienų buvo vs daugiau ir daugiau... Džiaugiuosi, kad mano blogas auga, jog turi skaitytojų :) Labai ačiū Jums visiems už tai. Šį kartą labai daug naujienų įskaitant ir tai, kad laukiu dar trijų siuntinukų... Atrodo, kad reikės stipriai pasispausti, nes apžvalgos juk nelaukia. Jų reikia ne po mėnesio, nes juk visiems įdomu sužinoti ar produktas patiko ar ne! Peržvelgus šios savaitės įrašus supratau, kad buvo daug naujų promo kolekcijų įrašų, todėl ateinančią savaitę reikės pasistengti su apžvalgomis. 



Negaliu patikėti, kokią nerealią dovaną aš gavau iš L`occitane! L`occitane švenčia 40 metų jubiliejų, tą progą bloggeriams siūlė išbandyti kažką iš savo TOP produktų. Aš labai norėjau šio migdolų kūno kremo. Kaip gerai jis atrodo mano vonioje! Labai ačiū dar kartą už dovaną.



Mano pirkiniai. Nors man jau 29, aš neglaliu išlįsti iš marškinėlių su visokiais motyvais :D Juokinga, bet šį kartą mane papirko užrašas, o Newjorker dabar išpardavimai... Taigi dar vieni marškinėlaii atsidūrė mano spintoje. Taip pat nusipirkau Essence paletę ir Lumene prausiklį.


Mane pasiekė labai didelis siuntinys iš Dove. Labai labai dėkoju! Gavau testavimui dušo želė, muiliukų ir savo mylimą plaukų liniją bei dezodorantą.



Šiais metais vasaros galima sakyti nebuvo, todėl labai norėjau pabandyti Dove kūno losjoną, suteikiantį įdegio efektą.


Pirmą kartą  gavau Signal pastą! Tiesa, mano blogo skaitytojai žino, kad naudoju vieną ir tą pačią dantų pastą. Negaliu naudoti balinančių pastų. Pas mane plombuotas bene kiekvienas dantis, be to jie labai jautrūs. Tačiau vis tiek porą kartų pabandžiau :D Bet, pasta labai apsidžiaugė mano vyras, jis nuolat naudoja balinančias dantų pastas todėl tikrai turės ką papasakoti. Labai ačiū Signal atstovams!


Na ir galiausiai Maybelline dovanos. Labiausiai džiaugiuosi tuo, kad pagaliau į LT rinką atėjo Vivid matte lūpų dažai! Net ne vienam žmogui sakiau, kaip jų laukių! Ir apskritai visos priemonės labai labai įdomios, labai gražios lūpų dažų spalvos!

Labai ačiū visiems, už tai, kad skaitote, pasitikite, dovanojate, suteikiate priemonių testavimui. Jūs mane įkvepiate tobulėti ir rašyti dar daugiau!

No comments:

Post a Comment