29/08/2016

Sleek Makeup Matte Me matinis lūpų kremas (Spalva - Fired up)


Sveiki, mieli skaitytojai, tariu per pietų pertrauką. Kadangi nuotraukų folderis lūžta, aš suvokiau, kad reikia dribti dar geriau ir dar daugiau. Pats laikas papasakoti apie ankščiau įsigytas priemones. Su Sleek kosmetika aš pažindinuosi jau kurį laiką, ir ji man vis labiau patinka. Šio lūpų kremo aš taip norėjau, kad atsiradus galimybei nusipirkau net sau netinkančią spalvą. Bet ji - puiki rudeniui, kuris jau artinasi sparčiu žingsniu... O lūpų kremas pranoko mano visus lūkesčius ir yra bene geriausias iki šiol bandytas. 





Sleek Makeup Matte Me matinis lūpų kremas labai lengvai dengiasi, o dėl jo spalvos intensyvumo, užtenka vos vieno produkto sluoksnio. Šis puikios pigmentacijos lūpų kremas yra lengvos tekstūros, todėl nesukels Jūsų lūpoms jokio diskomforto, tačiau išliks tikrai ilgai. Sleek Makeup Matte Me lūpų kremas nesubėga į raukšleles, nedžiovina lūpų odos ir suteikia ilgalaikę matinę spalvą!

Rekomenduojama laikyti sausoje, vėsioje vietoje.

Naudojimas. Prieš naudojimą įsitikinkite, kad lūpos nešerpetoja, jei reikia, pašalinkite negyvas sausos odos ląsteles lūpų pilingu. Tolygiai padenkite lūpas Sleek Makeup Matte Me Lip Cream lūpų kremu. Pašalinkite perteklių servetėle.

Kaina: dabar 7.22 €

http://www.topbeauty.lt/





Kuo daugiau susipažįstu su Sleek kosmetika, tuo labiau suprantu, kad tai gera kokybė už priimtiną kainą. Dabar mano akiratyje lūpų kremas. Visų pirmą pakuotė - labai tvirta, solidi, plastikinė su juodais, po kurio laiko nenusitrinančiais užrašais. Aplikatorius standartinis, bet labai minkštas, švelnus, patogu aplikuoti produktą.

Tokie lūpų dažai reikalauja itin gero lūpų paruošimo. Ant jų neturi būti jokios negyvos odos, jos nagali būti suskeldėjusios, nes rezultatas bus švelniai tariant ne koks. Taip pat, reikia įgudžių norint gražiai aplikuoti priemonę, vis gi man reikėjo pasitreniruoti.

Lūpų kremas užsitepus būna blizgus, po kelių minučių tampa visiškai matiniu. Pigmentacija itin gera, turint omenyje kokia gili ir tamsi priemonės spalva. Lūpų kremas visiškai beskonis, bekvapis. Pasidažius laisvai galima gerti ir valgyti, neliksite su ƒ„ūsais“. Neprisivalgysite lūpų kremo.

Produkto pigmentacija itin didelė, todėl savaime aišku jis įsigeria į lūpas. Laikosi labai ilgai, apie 5 valandas, kol reikia atnaujinti. Kadangi tai matinis lūpų kremas, jis džiovina lūpas. Nuo to nepabėgsi...

Nepaisant to, tai yra vienas geriausiu mano bandytų matinių lūpų kremų, su juo nesijauti lyg kažką turėtum ant lūpų, gali valgyti ir gerti, išlieka labai ilgai. Tikrai ne veltui tai populiari priemonė, aš ją užskaitau ir ateityje įsigysiu sau tinkančią spalvą.

No comments:

Post a Comment