24/08/2016

Swapas su Roberta!


Sveiki, mieli skaitytojai vėl tariu Jums per pietus :) Ir tam yra priežastis, žinoma. Šiandien į duris pabeldė paštininkė ir pagaliau pristatė man siuntinuką nuo blogerės Robertos. Ar žinote jos tinklaraštį http://robeauty.lt/? Jei ne, kviečiu užsukti, nes Robertos apžvalgos labai išsamios ir galima pasiklauti jos nuomone. Mūsų swapo tema šį kartą: kažkas iš Rimmel, Deborah Milano, Manhattan, Garbiella Salvete kosmetikos. Pasirinkome mažiau matomą bloguose kosmetiką. Man buvo labai įdomu, beje, mes atlikom namų darbus, pasižiūrėjome ką turime iš šių firmų. Mano nuostabai, aš šių ženklų kosmetikos turiu ne taip jau ir mažai, taigi ar Robertai buvo lengva man išrinkti kosmetiką?





Mane pasiekė toks nerealus rožinis maišiukas. Toliau - dar geriau, geltonas paketėlis!



Nekantravau pakuoti, pirmą ką radau tai Manhattan maskuoklį. Labai džiaugiuosi, nes tikrai norėjau išbandyti!




Dar vienas dalykas tai Gabriella Salvete lūpų dažai. Labai graži spalva, nerealiai, tik nuplėšus lipnią juostelę nusiplešė ir dalis lūpų dažų pakuotės. Na, nieko nepadarysi, kartais pasitaiko.


Šiuo tušu labai džiaugiuosi. Jau iš šepetėlio aš matau, kad bus labai gerai. Roberta labai atidžiai rinko kosmetiką!


Man atrodo, mes parinkome labai panašių spalvų kosmetiką. Džiaugiuosi, nes viliuosi, kad su spalvomis aš taip pat pataikiau. Sekantis radinukas – Rimmel nagų lakas. Džiugu, nes esu turėjusi vieną, kiek pamenu, labai patiko.


Ir dar vienas dalykas kuriuo labai džiaugiuosi tai Rimmel Kate paletė. Labai jos norėjau. Vis braižiaus, bet nenusipirkau. Roberta labai pataikė! Pas Robertą mano siuntinukas turėtų atkeliauti ryt, todėl labai kviečiu aplankyti jos tinklaraštį ir pažiūrėti, ką jai įdėjau, labai tikiuosi, kad pataikiau, o Roberta pataikė su kaupu! Ačiū Tau labai ;)

No comments:

Post a Comment