12/08/2016

Urban Decay XX VICE LTD RELOADED Akių šešėliai pirmas įspūdis

OMG, kaip aš norėjau šitos paletės! Ir jau kai nusipirkau, įsivaizdavau kaip laikysiu rankose, atidarysiu, mėginsiu spalvas... Laukiau jos nuo tos dienos, kai pamačiau youtube, dar nebuvo net pirkti Lietuvoje, na pagaliau ji pas mane. Ar man patiko? Galiu pasakyti, kiek skiriasi nuo Smoky paletės šešėlių, tiek pati konsistencija tiek spalvos, savaime aišku. Vis gi išlieka svarbus klausimas, ar man patiko? Ar nesigailiu išleidusi 50 eurų?





UD XX Vice Ltd Reloaded

Akių šešėliai

Ši itin limituoto leidimo akių šešėlių paletė susideda iš 20 priklausomybę sukeliančių atspalvių, kurie atspindį visą 20 metų URBAN DECAY istoriją. Nuo senųjų „vintage“ spalvų, kurios atsirado pačioje URBAN DECAY pradžioje (tokios kaip Gash, Acid Rain ar UV-B) iki šiandieninių hitų- viskas vienoje vietoje. Nuo eksperimentinių spalvų iki dūminiam ar neutraliam makiažui tinkamų spalvų, ši paletė įvairialypė kaip ir URBAN DECAY.

Paletėje yra 3 visiškai naujos spalvos, 5 spalvos iš URBAN DECAY praeities, 5 spalvos iš buvusių palečių ir 7 pačios populiariausios spalvos iš dabartinės kolekcijos. Tiek URBAN DECAY gerbėjui, tiek naujokui- ši paletė kažką pasiūlys kiekvienam, o URBAN DECAY Pigment Infusion System™ pigmentų sistema užtikrins, jog šešėliai būtų itin pigmentuoti, velvetinio švelnumo tekstūros, ilgai išliekantys ir itin lengvai sklaidomi.

Kaina: 51,95 €

Kur pirkti? Douglas, PC Akropolis, Vilniuje

https://www.douglas.lt/katalogas/urban-decay-ud-xx-vice-ltd-reloaded/
















Visų pirmą, aišku pradėsiu nuo įpakavimo. Aš pirmą kartą laikau UD VICE paletę, ir yra didelis skirtumas nuo NAKED palečių. Žinoma, skiasi dydis, bet skiriasi ir pati kokybė. Ši paletė su milžinišku veidrodžiu, dideliu violetinių mygtuku, kurį paspaudus paletė automašitkai atsidaro, nereikia nieko maigyti, kratyti ar kitaip bandyti „įlįsti į vidų“.

Mes gauname 20 šešėlių, tai matiniai, chameleoniniai, satininiai šešėliai, kurie vienaip atrodo paletėje ir kitaip atrodo ant rankos. Šešėliai minkšti, nebyra ir puikiai sklaidosi. Man labai patiko Roadstripe spalva, ji viena įsimintinesnių, nes atrodo kaip balta, o realiai turi violetinį/melsvą atspalvį... Nuostabiai gražu. Realiai visos spalvos gražios, bus naudojamos.

Goldmine aš įsivaizdavau labiau geltona, bet vėl gi ji su žaliu tonu, atrodo tikrai įdomiai ir įspūdingai. Kiek aš žiūrėjau nuotraukų internete, realiai neradau tikrai atspindinčių šią spalvą, tą supratau tik pati ją pamačiusi. Dar graži GASH, matinė, sodri plytinė spalva.

Man tikrai patinka visos spalvos, manau bus daug makiažų su šia palete :) Tiesa, aš tikėjausi, kad pakuotėje rasiu šešėlių praimerio mėginukų. Neradau, reikės nusipirkti, nes vis gi, ant UD šešėlių praimerio UD šešėliai atrodo geriausiai. Bet tiesa ir ta, kad man ne visi praimeriai patiko. Labai džiaugiuosi savo pirkiniu, čia yra tas atvejis, kai turi paletę ir galvoji, WOW, na čia tai įsigijau. Nekantrauju kuo greičiau padaryti daug makiažų su šia palete :)

No comments:

Post a Comment