10/08/2016

W7 Angel Eyes Palette On The Town akių šešėlių paletė


Po truputi susipažįstu su W7 kompanijos kosmetika. Pirmosios pažintys buvo tikrai WOW, labai patiko Honolulu bronzantas, kurį turiu gan seniai, šepetėliai, todėl labai apsidžiaugiau radusi Top beauty grožio dėžutėje W7 šešėlius. Niekam ne paslaptis, W7 tai biudžetinis variantas ir žinomu brendu interpretacijos. Galvojau, ką man primena ši paletė, galbūt Isadora paletes? Jei kalbėti apie paletės pliusus, viena spalva man labai patiko, kuri? Tuojau papasakosiu





W7 Angel Eyes Palette On The Town akių šešėlių paletė susideda iš 7 matinių ir blizgių akių šešėlių. Paletė turi veidrodėlį ir aplikatorių.

Kaina: 7.99 €

http://www.topbeauty.lt/w7/w7-angel-eyes-palette-on-the-town-akiu-seseliu-palete







W7 Engel Eyes paletėje On The Town mes turime 7 spalvas: 4 matines ir tris blizgias/satinines. Jos labai šauniai parinktos, nes čia yra ir balta, ir rusvos ir tamsesnės. Mano mėgiamiausia tamsesnė matinė ruda. Man matinių rudų spalvų niekada nebus gana, mat vis ieškau geriausios pereinamosios spalvos. Ši patiko, nes yra ne per daug intensyvi, gerai išsisklaido, lengva dirbti, nebyra. Tiesa, jei norime, kad išsilaikytų iki vakaro, reiks naudoti akių šešėlių pagrindą.

Labai smagi pakuotė: juodo plastiko, su kokybišku veidrodėliu ir nelabai kokybišku aplikatoriumi. Bet aš naudoju savo šepetėlius ir man tai nėra problema. Iš pradžių paletė sunkokai atsidarė, bet dabar jau išmokau ir įvaldžiau todėl viskas sekasi puikiai...

Tiesa, ant rankos aš nenaudojau akių šešėlių pagrindo, galime matyti, kad šviesiausios (antra ir trečia iš kairės spalvos) stokoja pigmentacijos, bet ją galima išgauti su praimeriu arba MAC prem+prime priemone (ją naudoju aš).

Džiaugiuosi, kad Lietuvoje pagaliau galime nusipirkti W7 kosmetikos. Po tokių sėkmingų pažinčių aš labai noriu išbandyti tušus ir kitus šešėlius :)

No comments:

Post a Comment