20/09/2016

„ARAS“ S2 SKUTIMOSI GELIS



Sveiki, mieli skaitytojai. Žinote, paskutiniu metu susimąsčiau, kad ankščiau viską ir visus kritikuodavau. Atrasdavau net menkiausią minusą. Apie tai mastau pastaruoju metu, ir galiu iš dalies pasiteisinti, kodėl taip man nutiko. Tiesiog ištisai gridėdavau kritiką, kai augau, diena iš dienos. Ir tik praėjusių metų pabaigoje realiai tai pasibaigė. Pasibaigė tas vadinamas „grūzinimas“. Negaliu pasakyti, kaip dėl to gerai jaučiuosi! Taip, aš labai sunkai išgyvenau to žmogaus netektį, bet po to supratau, akd gyventi pasidarė kažkaip? Lengviau? Manau, jei esate susidūrę su tokia situaviją, Jūs tikrai mane suprasite. Tiesiog nori nenori, kai esi pats kritikuojamas, tą pyktį lieji ant kitų. Ta vieša kritika yra nieko gero, pati kritika yra gerai, jei ji konstruktyvi. Bet manau, visuomet reiktų pagalvoti: ar aš darau geriau? Dažniausiai atsakymas būna neigiamas... Apie visą tai pasakoju dėl to, nes blogą rašau jau pakankamai ilgai, tiek pat ilgai aš naudoju ir lietuvišką kosmetiką, taip, man ne viskas tiko, bet tuo pačiu aš lietuviškų produktų perku ir naudoju tikrai daug. Myliu lietuvišką produkciją, o pagalvojus apie tai, kas buvo prieš keturis metus ir dabar, manau nėra ko net lyginti, BIOK kompanijos gaminiai šiandien, ir prieš tai nukeliavo šviesmečius. Vienas iš labai dažnai naudojamų produktų yra Aras s2 gel skutimosi putos, kurias naudoja ir mano vyras ir aš!




Aprašymas

• Greitas skutimasis ir apsauga nuo odos sudirgimo.
• Sudėtyje esantis D-pantenolis – ramina ir drėkina veido odą.
• Dėl gelio konsistencijos skustuvas slysta švelniai, todėl galima greitai ir lengvai nusiskusti.
• Patikrinta dermatologų.
Naudojimas. Sudrėkinti veidą šiltu vandeniu ir paskleisti gelio ant skusti ruošiamų vietų. Nusiskutus gelio likučius nuplauti vandeniu, odą nusausinti ir atgaivinti „Aras" kosmetikos priemonėmis po skutimosi.

http://www.biok.lt/aras/produktai/skutimosi-priemones/skutimosi-gelis


Aqua, Stearic Acid (emulsijos stabilizatorius, minkštiklis, atkuria lipidinį sluoksnį), Palmitic Acid (riebioji rūgštis, minkštiklis, valiklis, kvepalų ingredientas), Triehanolamine (chelatorius, kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis), Oleth-20 (emulsiklis, PAM, valiklis), Isopentane (propelentas), Paraffinum Liquidum (iš naftos, tirpiklis, antistatikas, minkštiklis), Glycereth-26 (drėkiklis, tirpiklis, klampumo reguliavimo medžiaga), Isobutane (propelentas), Glycerin (denatūrantas, tirpiklis, drėkiklis), Hydroxyethylcellulose (rišiklis, tirštiklis, emulsijos stabilizatorius, sudaro plėvelę), Panthenol (drėkiklis, pasižymi gydomosiomis savybėmis), Peg-14m (rišiklis, emulsijos stabilizatorius, klampumo reguliavimo medžiaga), Perfume (kvapiosios medžiagos).

Na, žinokite, sakau atvirai: negaliu patikėti. Pirma: sudėtį aš radau gamintojų svetainėje. Antra: tikėjausi tikrai daugiau ingredientų, o čia gi visai nedaug! Ir trečia: jokių pavojingų ingredientų! Jokių. Vat čia tai tau, šito aš nesitikėjau visiškai. Super osom ir plojimai!

Kaina: apie 3 Eurus.

Kur pirkti? Droge, Eurokos, didžiuosiuose prekybos centruose.





Kodėl gi aš naudoju savo vyriškio putas ir neperku moteriškų? Nes, išbandžiau tikrai nemažai moteriškų putų, ir man nepatiko. Po to pabandžiau savo vyro, ir supratau, kad yra didelis skirtumas: nors putos nekvepia gėlėmis, pats skutimosi procesas vyksta greičiau ir lengviau.

Dar labiau aš nustebau, kad su Aras putomis viskas vyko dar greičiau, putos daug tirštesnės, dozatorius veikia labai gerai, išsispaudžia pakankamas kiekis, nereikia iš visų jėgų minkyti, kol gausi reikiamą putų dozę. Pakuotė taip pat veikia be priekaištų: labai patogus dangtelis.

Gal tai atrodo smulkmenos, tačiau aš niekada nebe įsipjaunu, skutimosi procesas vyksta greitai ir sklandžiai, procedūros kartoti nereikia. Tinka jautriai odai. Galiu tik pagirti, nes man labai patiko, net ir labai labai norėdama aš nerasčiau minusų (o ir nesistengiau ieškoti sliekų). Turint galvoje ir sudėtį šios putos pakeis mūsų iki šiol pirktas.

2 comments:

  1. Šitas putas ir aš dažniausiai naudoju :D Niekada nemačiau prasmės pirkti moteriškų putų, kurios tikrai nėra geresnės, užtat smarkiai prikvėpintos ir dar su dviguba kainos etikete (tikriausiai dėl rausvos pakuotės) :) Žodžiu super :)

    ReplyDelete