02/09/2016

Chanel Libre Synthetic de Chanel Collection Fall 2016


Sveiki, mieli skaitytojai. Skanių Jums pietų! Šią savaitę tikras mano blogo antšlagas, atrodo visos naujienos suplaukė čia, todėl aš skubu fotografuoti, nes labai noriu viską kuo greičiau išbandyti ir papasakoti Jums. Dievaži, nepamenu kada tiek jų buvo. O šiandien dalinuosi Chanel rudens kolekcijos promo nuotraukomis. Žinote, aš neatsistebiu, kaip pasikeitė Lietuvos rinka nuo to laiko, kai aš pradėjau rašyti blogą.Kiek daug naujų ženklų atsirado, kaip išsiplėtė ten jau buvę... Na, bet šiandien ne apie tai, man labiausiai patiko Chanel naujos kolekcijos blizgesiai. Jeigu ankščiau įpakavimai visai nežavėjo tai dabar viskas kitaip, tikrai traukia akį!








Chanel Joues Contraste Blush
360 Hyperfresh
Chanel Les 5 Ombres Palette
Architectonic
Calligraphie de Chanel Eyeliner
65 Hyperblack
Chanel Rouge Allure
247 Ultraberry
257 Utrarose
Chanel Rouge Allure Gloss

137 Super Nude
157 Super Coral
Le Vernis
540 Liquid Mirror
542 Pink Rubber
544 Hyperrose Glass

No comments:

Post a Comment