22/09/2016

Deborah Milano CORRETTORE RADIANCE CREATOR maskuoklis 02 medium


Sveiki, mieli skaitytojai. Žinote, skaitau šiandien ir negaliu patikėti: Brangelinos istorijos pabaiga, Leonido Donskio mirtis... Jei man prieš porą dienų kas nors būtų pasakęs, kad taip nutiks, aš būčiau pasakiusi: nesąmonė! Lygiai taip pat, kaip jūs dabar tarstelėsite, kai pasakysiu. jog atradau puikų maskuoklį už daug mažesnę kainą, bet jį galiu prilyginti prieš tai turėtam iš MAC! Ir Dieve, aš taip noriu Jums papasakoti apie šį dalyką, bet niekur nerandu jo kainos. Man atrodo, kad apie 13 eurų, nes kai žiūrėjau prie stendo, kažką tokio mačiau, tačiau reikės įsitikinti, nes nenufotografavau, ir vėliau papildysiu straipsnį, prisiekiu! Nes Jums tiesiog būtina išgirsti apie Deborah Milano CORRETTORE RADIANCE CREATOR, čia ir dabar!





Kaina: 11 eurų, dabar akcija Droge, apie 8 eurus 
Kur pirkti? Drogas, Eurokos, pigu.lt yra dalis asortimento.



Kai tik jis pateko į mano rankas, aš iš karto supratau: dalykas geras. Pakuotė tvirto plastiko, juoda, su sidabriniais užrašais. Aš jau nebesibodžiu tokių aplikatorių, nes žinau, kad tokio tipo priemonės puikiai tinka paakiams. Labai bijojau, kad spalva nebūtų per tamsi, bet mano laimei, ne!

Maskuoklio konsistencija puiki paakiams, sklaidosi ir dengiasi tiesiog nuostabiai. Maskuoja pakankamai, net kiek apmažina mano dideles poras (dar panaudoju nosies srityje). Laikosi visą dieną. Bekvapis. Kad turėtų blizgių dalelių, kurios atspindi šviesą aš nepastebėjau, dėl to man jis dar labiau patinka!

Dozuojasi spaudinėjant mygtuką, užsidaro tvirtai ir gerai. Man labai patiko, labai, aš džiaugiuosi, kad galiu pagaliau sakyti: radau! Radau puikų maskuoklį ir dar ne už kosminę kainą! Labai rekomenduoju išbandyti, o Deborah Milano mane stebina vis labiau ir labiau.

No comments:

Post a Comment