04/09/2016

Dienos makiažas su Deborah Milano palete


Ko gero tiek asmenukių dar neturėjau niekada.  Vienos geresnės, kitos blogesnės, bet tikiu, kad galiausiai aš išmoksiu fotografuotis. Taip, tai man sunkiausia dalis, gali pasidažyti gražiai, susitvarkyti, bet nusifotografuoti nepavyks, ir visas darbas nueis šuniui ant uodegos... Šiandien jau nieko nebe nufotografuosi, lyja, tamsu... Metas rašyti blogą. Tik gavusi Deborah Milano paletę aš skubėjau daryti makiažą, labai norėjau įvertinti šešėlių ir lūpų dažų kokybę, labai smagu kai viskas – vienoje paletėje. 










Deborah Milano paletėje Eyes and lips randame keturis šešėlius ir dvejus lūpų dažus. Trys iš keturių šešėlių – matiniai, jie man paliko labai gerą įspūdį, bet labiau man patiko lūpų dažai. Jie ant lūpų atrodo visiškai kitaip, nei paletėje! Bet apie viską plačiau aš papasakosiu jau netrukus. 

No comments:

Post a Comment