15/09/2016

Dienos makiažas su naujienomis


Pastarosiomis dienomis jaučiuosi baisiai. Nežinau kodėl, bet mane kankina nepaaiškinamas nerimas dėl visko. Gerai tai, kad mano darbdaviai man suteikė atostogas, na, kelias laisvas dienas, o aš bandau atsigauti ir pasisemti jėgų darydama tai ką mėgstu, nes juk darbas neturi nukentėti nuo mano blogos savijautos... O aš labiausiai mėgstu jau žinome ką, kosmetiką, kurios labai daug naujos paskutiniu metu, ir taip, gavau daug produktų testavimui, taip pat pirkau ir gavau dovanų. Bet apie viską iš eilės.







Naujiena mano kosmetinėje: Lancome GRANDIÔSE EXTRÊME L’EXCES blakstienų tušas kurį gavau dovanų iš vyro, taip, jis žino ką man dovanoti :) taip pat beprotiškai gražūs Artdeco THE SOUND OF BEAUTY BLUSH COUTURE naujieji rudens sezono skaistalai: beprotiškai gražios spalvos, nuostabi tekstūra ir matinis užbaigimas. Tikrai labai nustebino. Gavau testavimui Deborah milano bei Debby kosmetikos. Šiandien bandžiau Deborah milano maskuoklį, pieštuką ir pravedimą. Iš Debby testavau: maskuoklį ir akių šešėlių bazę.

Testuoju naująjį MAC Kling-It-On lūpdažį iš jų Star Trek Fall 2016 kolekcijos. Labai įdomi spalva, atrodo kap juoda! Konsistencija labai kreminė, labai įdomus lūpdažis. Rimmel makiažo pagrindą pirkau pati, o skaitalų, kontūravimo ir hailaiterio paletę turėjau iš swapo, laikas testuoti. Deborah milano paletė man vis labiau patinka, šešėliai tikrai nuostabūs, o lūpų dažus naudoju rečiau. Šešėlių tekstūra labai maloni, lengvai sklaidosi, na, manau netrukus apie ją parašysiu pilną atsiliepimą. MAC antakių MAC BROW SCULPT BROW PENCIL pieštuką jau aptarėme, jam į draugiją skuba Catrice priemonė antakiams :)

No comments:

Post a Comment