28/09/2016

Kiehl's Smoothing Oil-Infused Leave-in Concentrate


Sveiki, mieli skaitytojai, šiandien nelėkiau po darbo niekur, iš karto – namo, nes galvoje jau seniai sukasi ši apžvalga. Nenoriu perspausti, todėl kai nespėju ar nesugalvoju ką rašyti, geriau iš vis nerašau. Ir matau, kad tai labai gerai, jums taip patinka labiau:) Ne paslaptis, kad neturiu labai daug laisvo laiko, darbas, papildomi darbai ir blogo rašymas, o dar reikia skirti laiko šeimai. Turiu labai ilgus plaukus, kartais juos suvaldyti sunku, stovi ir tiek žinių ;D Bet, kai tik gavau Kiehl's Smoothing Oil-Infused Leave-in Concentrate. pabandžiau tą patį vakarą, ir naudoju iki šiol, kas dieną. Todėl jau galiu rašyti apžvalgą drąsiai, man jis padeda sutaupyti laiko... Kodėl? 





Gamintojo aprašymas:

Universalus aliejaus koncentratas suteikia lygumo visų tipų plaukams. Priemonę galima naudoti šlapiems plaukams – ji pamaitins, išlygins ir leis lengviau suformuoti šukuoseną. Sausiems plaukams koncentratas suteiks švelnumo ir blizgesio jų neapsunkindamas. Nenuskalaujama priemonė papildyta arganų aliejumi ir atalių aliejumi, išgaunamu iš Brazilijoje augančių palmių. Plaukai akimirksniu tampa nuostabiai paklusnūs, lygūs ir švytintys. Be parabenų.

Kur pirkti: parduotuvėje Kiehl's Panoramoje, Vilniuje.

Kaina: 30 Eurų


parfumargania spinosa kernel oil (Argano aliejus - drėkiklis, minkštiklis, saugo, ramina odą)orbignya oleifera oil (minkštiklis, kondicionuoja odą)linaloolbenzyl salicylate (UV spindulių absorbentas, kvepalų ingredientas)hexyl cinnamal (kvepalų ingredientas)benzyl alcoholcoumarinlimoneneeugenol.

Žinote, aš jau privengiu komentuoti sudėtis. Turbūt tai pastebėjote? Na, tiesiog, neturiu aš reikiamo išsilavinimo, todėl mano interpretacijos manau ne visada yra reikalingos. Štai, kad argano aliejus net antru numeriu, mes matome, keli konservantai, kelios vidutinio saugumo medžiagos. Bet, iš to, kad koncentratas pakankamai tirštas aš sprendžiu, jog argano čia tikrai daug.



Priemonės įpakavimas – plastikinis, su pompa, kuri net labai patogi, Kai kurių aliejukų plaukams pompos pradeda leisti, čia viskas švaru ir gražu. Koncentratas pakankamai tirštas, permatomas. Aš naudoju ant drėgnų plaukų, bet tepu nuo ausų iki galiukų. Ant sausų plaukų nenaudoju.

Koncentratas padaro tiesiog stulbinamą darbą: plaukus aš išsidžiovinu gal per 5 minutes. Turint tokius plaukus, tai yra tiesiog OSOM laikas, kurį aš galiu praleisti ilsėdamasi ar rašydama blogą ;) Iš visų turėtų panašių priemonių, ši veikia greičiausiai. Be kitą ko, plaukai būna švelnūs, stiprūs, nes įelektrina!

Žinoma jie tampa paklusnesni ir lengviau šukuojami. Dar ryškus požymis: jis turi pakankamai ryškų rytietišką kvapą, kuris man labai patinka ir išsilaiko pakankamai ilgai. Susigeria labai greitai ir nelimpa, Tai yra mėgiamiausia priemonė plaukams šiuo metu ir nemanau, kad greitu laiku ją kas nors išstums.





No comments:

Post a Comment