10/09/2016

Kokių brendų kosmetikos aš norėčiau Lietuvoje?

 

Kol žiūriu filmą ir šalia guli katė (bet jau pageidauja, kad ruoščiausi ilsėtis), sudėliojau ilgą laiką vystytas mintis. Žinote, tinklaraštį pradėjau rašyti 2013 metų kovo 11 dieną ir per tą laiką viskas labai pasikeitė. Pradedant tuo, kad Essence ir Catrice kosmetikos stendai atrodo visiškai kitaip, riboto leidimo kolekcijos beveik visos ateina ir pas mus. Jau turime Bobbi Brown, MAC, Urban Decay ir the Balm. Įkandin seka Make Up Revolution, W7 cosmetics, NYX. Taigi, metas pasiimti arbatos ir pažiūrėti, ką gi dar būtų gerai turėti Lietuvoje :) 






Revlon. Vieną kartą kai buvau Lenkijoje, galvojau juk tikrai eisiu į Seforą, kažką iš Revlon tikrai įsigysiu. Deja, realybė buvo kitokia, atsidūrusi priešais stendą aš supratau - jis iššluotas, o kainos žymiai per didelės nei aš įsivaizdavau :) Bet, Revlon turi labai įdomių lūpų produktų,

 

o apie šiuos esu girdėjusi, kad nelabai kokie, bet vis gi įdomu būtų išbandyti, tiesa? :)





Man atrodo, apie Benefit žino kiekvienas kosmetikos mėgėjas. Žymiausi manau antakių produktai ir aišku makiažo pagrindas. Vėl gi, kainos – didesnės nei Chanel. Bet gal kada nors? :)




O Dieve, kaip aš norėčiau NARS Lietuvoje. Jų lūpų dažai atrodo įdomiausiai, tačiau bene kiekvienas produktas yra žvaigždė. Nars „Orgasm“ skaistalai, maskuokliai...



tarte. Dar vienas neapsakomai gražus brendas... Kokie įpakavimai... Ir vėl gi, labai daug žymių produktų. Dabar labai giriami maskuokliai...




Trumpai apie nagus. ILNP tai labai brangus brendas (vėl gi)... Bet pažvelkime, kiek čia grožybių! Ech...



Ir vėl gi. KYLIE lūpų produktus matė visi, kaip galėjau neįtraukti? ;)



MAKEUP GEEK youtuberiai labai dažnai lygina su MAC. Kaina nėra didelė, mono šešėliai atrodo labai gerai, todėl labai norėčiau įsigyti kelis...



MARC JACOBS kosmetikos grožis taip pat neišpasakytas.




Man patinka vientisumas, formos atsikartoja daugelyje kosmetikos priemonių. Labai norėčiau išbandyti: makiažo bazę, pagrindą ir nagų lakus :)


Models own nėra brangus brendas. Jie turi vis kosmetikos liniją, bet geriausiai žinomi manau šie neoniniai lakai. Kodėl? Manau todėl, kad kitų neoninių lakų, tarkim OPI kainos yra daug didesnės.


O štai kaip nerealiai ir kosmosiškai atrodo jų stendas...
 

Apie P2 kosmetiką esu rašiusi savo bloge, turiu kelis dalykus.



Jų riboto leidimo kolekcijos labai gražios, nėra brangu, net su siuntimu iš Vokietijos, o kokybė mane stebina. Tiesa, jos galima rasti tik Vokietijoje ir aš tiksliai žinau, kad Lietuvoje artimiausiu metu nebus :( O gaila...



TOM FORD dekoratyvinės kosmetikos įpakavimai verčia iš koto. Galbūt kada nors turėsime ne tik kvepalų?


Labai norėčiau, kad kada nors sugrįžtų Too Faced. Gal jau metas? Čia vėl gi iš serijos - kiekvienas produktas žvaigždė.







Colourpop. Čia iš kitos operos: atsisiųsti galima ir į europą, tačiau su siuntimų kaina gaunasi tokia kap MAC. Baisoka bandyti, ar ne? Jų mono šešėliai ir lūpų produktai patys įdomiausi. Tiesa, dar yra pravedimai...




Labai norėčiau, kad Milani kosmetikos pasirinkimas būtų didesnis ir ne vienoje parduotuvėje.



Šį kart šnekėjome apie dekoratyvinę kosmetiką ir nagų lakus, bet Soap & Glory kosmetikos dar vis neturime... Esu aprašiusi vieną kremą bloge, galbūt reiktų dar kažką įsigyti. Džiaugiuosi, kad viskas taip sėkmingai klojasi ir turime tiek daug naujų brendų, o pasvajoti niekas neuždraudė, ar ne? :) Beje, jau netrukus kalbėsime apie naują ženklą Debby, ir ar girdėjote, kad Manhattan nebebus Lietuvoje, liks tik Vokietijoje? :)

No comments:

Post a Comment