15/09/2016

MAC BROW SCULPT BROW PENCIL Fling pieštukas antakiams



Be galo norėjau išbandyti MAC priemones antakiams. O kaip gi kitaip? Antakiai – man sunkiausia vieta, na tikrai nelengva su jais tvarkytis. Atrodo, žinau, kaip reikia padaryti, kad būtų tinkama, žinau kaip, pasidažau, išeinu į gatvę, pasižiūriu kaip atrodau ir suprantu, kad kažkur ne ten žiūrėjau kai juos paišiau :D Aš manau, kad ne man vienai taip, bet jau turiu dalyką, kuris man labai labai padeda, jei norite pasilengvinti sau gyvenimą, rekomenduoju paskaityti apie MAC BROW SCULPT BROW PENCIL Fling pieštuką antakiams, ir aišku, išbandyti jį :)




Kaina: apie 21 Eurą,
Kur pirkti? Douglas Akopolyje, Kaune arba Douglas Panoramoje, Vilniuje.




















Tai - išsukamas pieštukas su šukutėmis. Įpakavimas - plastikinis, labai kokybiškas. Pats pieštukas labai įdomios formos - suplotas, jo briaunos tokios formos, kad patogu ne tik apsibrėžti antakio formą, bet po to ją ir užpildyti.

Mano spalva – šviesi ruda, matinė. Man truputi per šviesi, todėl dažnai naudoju tamsesnę priemonę antakio apačiai. Bet geriausia dalis – pieštukas yra atsparus vandeniui ir nenusivalo! Laikosi visą dieną, puikiai skirstosi.

Dar gerai tai, kad MAC visuomet siūlo daug spalvų, tai tikrai išsirinksite sau tinkamą, čia ne tai, kad turi tris spalvas, ir tu bandai taikytis. Čia turi laisvę rinktis :) Reikia pakalbėti ir apie šukytes, jos – kietos, šereliai pagaminti tiap, kad būtų patogu iššukuoti antakius prieš dažant ir po dažymo.

Kad ir kaip galvojau, minusų šiaip priemonei sugalvoti nepavyko. Tik dar vieną pliusą – pakankamai didelis kiekis, paprastai išsukami pieštukai būną trumpi, o šio tikrai pakankamai ilgesniam laikui, beje, konsistencija – kietoka, vaškinė, bei tinka riebiai odai. Labai gera priemonė, rekomenduoju išbandyti.

No comments:

Post a Comment