20/09/2016

Maybelline BABY LIPS GLOSS drėkinantis lūpų blizgis 20 taupe with me ir 35 fab&fuchia


Aš tiesiog dievinu Babylips`us. Esu tikrai „tikslinė jų rinka“, kai tik jie atsirado, galvojau: kuo jie tokie ypatingi? Eilinis tuo metu lūpų vazelinas ir tiek. Aš tikrai neužsikabinsiu. :) O dabar kiekvienoje mano rankinėje turi būti po Babylipsą! Ir šie lūpų blizgiai neatsilieka, man jie labai patinka. Paprasta naudoti, skaniai kvepia, gražiai atrodo, nelimpa. Bet geriau pažiūrėkime rezultatą, kaip atrodo ir kuo skiriasi mano turimi Maybelline BABY LIPS GLOSS drėkinantys lūpų blizgiai!





Papildyk savo gaivią ir žaismingą BABY LIPS kolekciją nauju BABY LIPS GLOSS lūpų blizgiu iš Maybelline New York. Nuo šiol lūpų priežiūra ir blizgesys gali būti kartu! Baby Lips Gloss – tai daugiau nei lūpų blizgis – drėkinantis, puoselėjantis, suteikiantis lūpoms švelnų atsplavį. Pamiršk sausas ir limpančias lūpas! Maitinantys aliejai minkština, drėkina  ir švelnina lūpas iki 4 valandų. Maloni kreminė tekstūra bei vitaminas C suteiks lūpoms putlumo. Žingsniai: 1. Padenk viršutinę lūpą nuo vidurio iki lūpų kampučių palei lūpos kontūrą;  2. Išryškink savo apatinę lūpą ir mėgaukis nuostabia, spindinčia spalva.Rezultatas: sudrėkintos ir blizgančios lūpos su gaiviai rausvu atspalviu.Naudok kartu su Baby Lips lūpų balzamu ir make it happen!

Dėmesio centras? Noriu jame sublizgėti. Parodyk mums daugiau #NOMOREBASIC

Kaina: apie 5 eurus
Kur pirkti: Droge, Eurokos.




 20 taupe with me su lūpų pieštuku


Tiesiog  20 taupe with me


35 fab&fuchia

Aš bežiūrėdama nuotraukas supratau, šie lūpų blizgiai man patinka dėl to, kad jų spalvos tiesiog tinka prie mano gan vaikiško veidelio. Smagu ekspermentuoti, bet kiekvienai dienai į darbą aš renkuosi tokias spalvas.

Įdomu tai, kad skiriasi ne tik blizgių spalvos, bet ir tekstūros. Štai rusva 20 taupe with me spalva yra kreminės konsistencijos, o štai 35 fab&fuchia – permatoma rausva, su blizgučiais. Smagu tai, kad blizgiai nesausina lūpų, o jas drėkina.

Patogus ir minkštas aplikatorius leidžia lūpas padažyti be jokių kančių. Taip, blizgiai neišlieka ilgai, bet nueina tvarkingai ir gražiai, be jokių baltų suvelų. Spėkite, kuri spalva man labiau patinka? 20 taupe with me – tiesiot įsimylėjau konsistencija. O gi, apsibrežus lūpas pieštuku, net vizualiai atrodo, jog jos didesnės.

No comments:

Post a Comment