03/09/2016

Maybelline Color Sensational Vivid rose 904


Sveiki, mieli skaitytojai. Gero šeštadienio vakaro, mielieji. Šiandien aš galvoju apie tai, kad ne viskas yra taip kaip atrodo. Taip, bloggeriai gauna labai daug kosmetikos bandymams, gali pasirodyti, kad mes ją gauname ir tiek, bet ne, jau vien kiek fotografavimas atima laiko, o čia tik maža to dalis. Be to, mes bendradarbiaujame su kompanijomis, tos kompanijos kurios atsižvelgia į bloggerių nuomonę yra populiariausios rinkoje. Kai gavau testavimui Maybelline du naujus atspalvius, maniau, kad man labiau patiks nude spalva, bet kaip jau minėjau, ne viskas yra taip, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio, jau pirmą kartą pasidažius šia spalva aš ją įsimylėjau. Šiandien pasakoju apie Maybelline Color Sensational Vivid rose 904 lūpų dažus, kurie nustebino kokybe. 





Gausiai praturtinti spalvos pigmentais ir aliejais, lūpų dažai suteikia sodrią spalvą ir pamaitintų lūpų pojūtį.

Dėl ypatingos tekstūros dažai lūpas padengia ypač glotniai, jos tampa elastingos ir sudrėkintos.






Man labai patinka Maybelline lūpų dažų įpakavimai, jie paprasti, tačiau funkcionalūs, gerai užsidaro, gerai užsisuka, vienu žodžiu, viskas veikia puikiai. Naujoji spalva Vivid rose 904 tai ryški fuksija, su veidrodiniu atspalviu.

Spalva labai labai pigmentuota, laikosi kelias valandas, tada lieka tik pigmentas. Man šiaip nepatinka tokie lūpų dažai, kurių pigmentas lieka, bet šiuos aš pamilau dėl puikios kokybės ir laikymosi. Lūpų dažų konsistencija kreminė, dengiasi puikiai, jie beskoniai ir bekvapiai. Nesijaučia, kad esi su lūpų dažais, ne lipnūs.

Išskirtinis lūpų dažų bruožas – jų forma tokia, kad galima gražiai pasidažyti be lūpų pieštuko, bet šį kartą spalva yra labai intensyvi ir su juo kaip visuomet – rezultatas daug geresnis.O aš džiaugiuosi atradusi tokią gražią spalvą, visada rinkdavausi nude, dabar vis gi vis dažniau mano kosmetinėje atsiranda ryškūs atspalviai.

O štai pažiūrėjus į lūpų dažus tikrai nepasakysi, kad jie turi tokį veidrodinį blizgesį, reikia pabandyti, nes ne visuomet viskas yra taip, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio ;)

2 comments:

  1. Man labai nepatinka, kai žmonės atskirai žiūri į nuomones produktų, kuriuos gauname, ir tuos, kuriuos pačios perkame. :D Bent jau mano nuomonė tiek apie įsigytus, tiek gautus iš kompanijų produktus yra vienodai nuoširdi, aš nekalta, kad man atsiunčia gerus produktus... Juk negalvosiu jų minusų, jeigu jie tokių neturi. :D

    Ir šiaip, aš daug daug DAUG darbo įdedu, kad manim kokia kompanija susidomėtų ir šiaip, blogerio darbas yra labai sunkus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tikra tiesa. Tiesiog kol nesusiduri, kol nepradedi kažko daryti nesupranti, kad viskas ne iš dangaus krenta...

      Delete