28/09/2016

Maybelline master strobling stick illuminating highlighter švytėjimo suteikiantis pieštukas 01 Light Iridescent


Man labai patinka stickai, su jais lengva dirbti, kai reikia skubėti, mano ranka tiesiasi būtent link jų. Nereikia papildomo šepetėlio, todėl dar patogiau. O ir spalva Maybelline master strobling stick illuminating highlighter man papuolė labai žavinga, būtent tokia, kokią mėgstu!





Su Facestudio Master švytėjimo suteikiančiu pieštuku vos vienu brūkštelėjimu veido odai suteiksite ypač gaivaus švytėjimo!

Kreminė formulė su mikro perlais leidžia išryškinti dailiausius veido bruožus akimirksniu. Suteikite apimties ir švytėjimo savo bruožams ir atraskite blykstės efekto galią.

2 atspalviai: 01 Light Iridescent ir 02 Medium Champagne

Naudojimas: tepkite minkštąją skruostų dalį, esančią virš skruostikaulių, smakrą ir kaktos centrą.

Rezultatas: veido bruožai išryškinti, lyg būtų ryškiai apšviesti.
Išryškinti veido bruožus dar niekada nebuvo taip paprasta!

Kaina: apie 10 eurų

Kur pirkti: Droge, Eurokos ir kt.





Atsimenu, viskas prasidėjo vėl gi tuomet, kai pamačiau šį dalykėlį instagramoje. Ir taip, panašu, darausi jos auka. Kur netapsi, kai įpakavimas toks gražus! Atrodo, sukurtas instagramai ir fotografavimui, juoda spalva atrodo labai stilingai.

Tai kreminė šviesinimo priemonė, skirta stroblingui: iškilioms veido vietoms pabrėžti. Jei neseniai kontūravimas buvo populiarumo viršūnėje, tai dabar stoblingo eilė.

Man alabai patinka tai, kad nereikia šepetėlio priemonės užtepimui ant veido, pasiskirsto priemonė puikiai, švyti be galo gražiai, nėra jokių atskirų dalelių, tik vientisas švytėjimas. Ir, kas dar geriau - laikosi iki vakaro, visą darbo dieną. Priemonė bekvapė, nekemša porų. Mano turimas atspalvis: šalto tono rausva, kaip tik tai, ko man reikia. Na, aš išties nesugalvoju, kodėl man šis stickas galėtų nepatikti, todėl rekomenduoju drąsiai.

No comments:

Post a Comment