11/09/2016

Maybelline Vivid Matte Liquid Lipsticks (15 Electirc Pink ir 50 Nude Thrill) skysti lūpų dažai



Ir aš buvau iš tų, kurie labai laukė Maybelline Vivid Matte Liquid Lipsticks lūpų dažų, nors ir gerai žinojau, kad jie ne matiniai. Pirmą kartą juos pamačiau Tati video, pagalvojau kokie gražūs, Dieve, kaip noriu jų Lietuvoje! Na ir ką, pagaliau pas mane net dvi spalvos: nude 50 Nude Thrill ir fuksija 15 Electirc Pink.







Kreminis Color Sensational Vivid Matte skystų lūpų dažų pagrindas  suteikia malonų švelnumo ir minkštumo pojūtį. Padenk savo lūpas gaiviomis ir ryškiomis spalvomis, mėgaudamasi matinių lūpų efektu.
8 galimi atspalviai.

Savybės:
• Ryškios, matinės lūpos
• Stiprūs pigmentai, kad spalva būtų ypač intensyvi
• Glotnus potėpis ir sudrėkintų lūpų pojūtis

Naudojimas:
Tepkite lūpų dažus pradedant nuo viršutinės lūpos vidurio ir atkartojant lūpų kontūrus. Lūpų spalva perbraukite visą apatinę lūpą.

Rezultatas:
Ryškios, matinės ir nepamirštamą įspūdį paliekančios ypač išraiškingos lūpos!






Tai labai įdomūs lūpų dažai, pradedant nuo to, kad turėtų būti matiniai, o jau iš razultato nuotraukų matome, kad jie turi veidrodinį blizgesį. Tačiau kodėl tada man jie taip patiko?

Labai gražios pakuotės: stačiakampės, su matiniais kamšteliais, aplikatorius neįprastas: kirstas ir lenktas, minkštas ir švelnus, produktą dozuoja puikiai, nei per daug nei per mažai.
Labai ryškus pigmentas, pakanka vieno potėpio ir kreminė lūpų dažų tekstūrą tolygiai ir gražiai pasiskirsto ant lūpų (bet kalbu tik apie savo turimas spalvas, ne apie visas).

Labai malonus pojūtis ant lūpų, jų neapsunkina ir nesausina, nesubėga. Ryškioms spalvoms reikia pieštuko. Lūpų dažai nelimpa, bet nusivalo, valgyti ir gerti reikia atsargiai. Neįsigeria į lūpų pigmentą. Beskoniai, bet turi kvapą, jį reikia pauostyti ir įvertinti, bet man  – patinka. Apskritai, keista, kad pavadinta matiniais, bet visą kitą yra vien tik pliusai. Gražu, patogu naudoti, labai gražios spalvos norėčiau violetinės, nors ir žinau, kad ji netolygiai tepasi.

Apibendrinant, viskas gavosi „labai“, bet man iš ties patinka ;)

2 comments:

  1. Tau ta nude gal net labiau tinka, sakyčiau :) man ta fuksijos spalva tokia nelabai :/

    ReplyDelete