18/09/2016

NYX naujienos: pirmas įspūdis


Sveiki, mieli skaitytojai. Šią savaite mane pasiekė NYX naujienos – jau ateinantį šeštadienį Vilniuje, Panoramoje atsidarys NYX parduotuvė! Ta proga aš skubėjau fotografuoti naujienas ir jas bandyti, juk pirmų atsiliepimų reikia čia ir dabar. 





Gavau net dvi NYX Face studio skystas priemones: iš vienos pusės hailaiteris iš kitos - konturavimo priemonė. Tiesa, pastebėjau, kad net šviesiausia spalva turi geltoną toną, todėl man nelabai tiko, pat pats priemonės principas man labai patinka. Priemonės konsistencija kreminė, gerai skirstosi.



Dar gavau žymiąją NYX GEL pour sourcils antakių želė. Konsistencija pasirodė labai įdomi, labiau į tirštumą, todėl reikia pasistengti skirstant. Aš pirmą kartą turiu tokią priemonę, todėl man tikrai dar reikia įdirbio, kad išmokčiau ja naudotis...



Dar gavau NYX butter gloss blizgesius, jie man bene labiausiai patiko, patiko kreminė konsistencija, tiesa, nude rūžava spalva atrodo geriau, nes raudona truputi nelygiai pasiskirsto. Bet blizgesiai nelipma, labai skaniai kvepia ir maloniai jaučiasi ant lūpų.



NYX craion eyliner labiausiai pradžiugino dėl to, kad yra rudos spalvos. Turiu krūvą juodų pravedimų, rudas pirmasis. Beje, šis visiškai nedirgina akių! Visiškai nejaučiu, kad būčiau prasivedus pravedimą.




Vis gi man dar keistai atrodo antakiai, nos stengiausi neužbrėžti per riebiai, iš pradžių nepavyko. O želė yra vandeniu atspari, čia lengvai nepaseilinsi ir nenutrinsi. Tikiuosi, kad man pavyks išmokti su ją dirbti, nes toks nemirtingas produktas: nenusivalo, nenusiplauna, iš tiesų džiugina!

No comments:

Post a Comment