24/09/2016

#NYX pirmoji parduotuvė pabaltyje!


Sveiki, mieli skaitytojai. Buvau pradingusi, bet turiu krūvą pasiteisinimų ir krūvą medžiagos straipsniams ;D Apie viską iš eilės: vakar vakare, po darbo, aš lėkiau į Vilnių, į NYX pirmosios parduotuvės pabaltyje atidarymą. Aš atvažiavau apie 20 valandą, kai viskaas praktiškai jau buvo pasibaigę ir aišku nebesutikau daugelio žmonių kuriuos norėjau sutikti... Tačiau man pavyko įamžinti asortimentą, todėl kviečiu į virtualią ekskursiją! 







Akį traukia pudros ir kontūravimo paletės



Krūva šepetėlių, prie kurių aš dar grįšiu ir žymusis NYX pravedimas


Antakių želė


Mono šešėliai!


Paletės, ir čia matome vieną kuri guli ir mano kosmetinėje! Ji tikrai puiki!




Žymieji maskuokliai





Ir dalykas kurį tikrai nusipirksiu: Nyx Lyngerie lūpų dažai. 
Labai smagu matyti tokį gausų asortimentą, o ne žiojėjančias "skyles". Aš dar tikrai grįšiu visko išbandyti! Ar jūs jau buvote NYX parduotuvėje?

No comments:

Post a Comment