15/09/2016

Organic Schop Body desserts instant renewal body scrub kūno šveitiklis


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiuo metu mano namuose - visiškas chaosas. Žinote, jei atvirai, tai man sunkiausia ne dirbti, ne rašyti blogą, o prižiūrėti namus... Ir vyrą... :D Nenoriu labai išsiplėsti, tiesiog kažkaip pastebėjau, kad dauguma youtuberių užsieniečių dabar mini tai, kad reikia nesusidaryti tokio įspūdžio jog viskas tik nerealu ir fantastiška. Internete rodome tik tai kas gera ir gražu, tuo pačiu juk gyvenam savo gyvenimus ir kartais viskas tampa labai komplikuota. Pvz aš jau antrą savaitę kankinuosi su įaugusiu nagu. Jei Jums kada yra taip buvę, turbūt suprantate, koks tai jausmas. O man taip pirmą kartą, nes visuomet susitvarkydavau, o dabar kažkaip nutiko, kad praleidau šitą momentą... Na, sakiau, kad nepasakosiu, bet vis tiek užsivedžiau. Ir tai tik maža dalelė. Į blogą aš ateinu, kai noriu pasijusti geriau... Tiesą sakant. Tikiuosi, kad ir jūs pasijuntate geriau paskaitę mano blogą. O šiandien noriu papasakoti apie Organic Schop Body desserts instant renewal body scrub kūno šveitiklį, kurio indelis - nerealus, vaizdas džiugina, kvapas taip pat yra fantastiškas! Vien tik pliusai, todėl kviečiu paskaityti.






Organic Shop stangrinantis kremas kūnui padeda atkurti suglebuisios odos stangrumą, gerina išvaizdą ir tiekia ilgalaikį drėkinamąjį poveikį. Žalios kavos aliejus stangrina odą ir suteikia elastingumą, o organinis taukmedžio sviestas ir kakavos sviestas drėkina ir švelnina odą. Aštrus cinamonas atstato odos natūralią pusiausvyrą ir padeda sulėtinti odos senėjimo procesus.

Naudojimas: įmasažuoti į švarią sausą odą.

Talpa: 450 ml.

http://eshop.elevita.lt/lt/-kuno-prieziura/1446-organic-shop-body-desserts-stangrinantis-kremas-kunui.html

Kaina: 6.39€

Kur pirkti? Droge, Eurokos, Elevita.lt internetinėje parduotuvėje


sucrose (minkštiklis)glycerinbutylospermum parkii butter (Taukmedžių sviestas - minkštiklis, antioksidantas, kondicionuoja odą)cetearyl alcohol (minkštiklis, emulsiklis, emulsijų stabilizatorius, klampumo reguliavimo medžiaga), milk powder (pieno pudra), brassica alba seed powder, kaolin (
absorbentas, šveitiklis, tūrio mažinimo medžiaga)cocamidopropyl betaine (PAM, emulsiklis, tirštiklis, sudaro putas)tocopheryl acetate (vitaminas E, antioksidantas, drėkiklis, kondicionuoja odą)magnifera indica seed butter (Indinių mangų branduolių sviestas)citrus aurantifolia oil (Žaliųjų citrinų/laimų aliejus - kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis, tonikas, kondicionuoja odą), citrus aurantifolia fruit extract*(tonikas, valiklis, keratolitikas, kondicionuoja odą ir plaukus), viltis vinifera seed oil*(Tikrųjų vynmedžių sėklų aliejus - minkštiklis, antioksidantas, kondicionuoja odą), prunus armeniaca kernel oil*(Abrikosų branduolių aliejus - minkštiklis, kondicionuoja odą), pinus sibirica shell powder, papaver somniferum seed, parfumlimonenelinaloolhexyl cinnamal (kvepalų ingredientas)ci16255, ci19140.

Nelabai man patinka, kai nerandu kažkurių ingredientų, bet visgi, dar taip pasitaiko, ir dažniausiai kai nagrinėju natūralesnes priemones. O štai čia turim visai neblogą sudėtį: daug aliejų, ekstraktų, minkštiklių, tik vieną blogiuką (na, kaurį pavyko atpažinti). Nėra parabenų (nors tiesą sakant juos jau mažai kur randu), fenoksietanolio ir kitų pavojingų dalykų. Man visai patinka :)




Pradėkime nuo nerealiai gražios pakuotės, kuri primena šerbeto indelį. Labai graži etiketė, na, tikrai lenkiu galva, prieš tuos kurie ją sugalvojo. Labai gražiai atrodo ir visa produktų linija, stengiuosi taip nerašyti, bet tiesiog tobulai! Dar yra kūno kremai ir vonios putos, o man labiausiai reikėjo šveitiklio, todėl pradedame nuo jo.

Vonioje dar stovi koks trečdalis šio šveitiklio pirmtako-senesnio leidimo indelis, aš jį naudojau ir man iš ptradžių patiko kvapas, o po to kažkaip nusibodo. Ir tiesą sakant, nepastebėjau, kad būtų labai patikęs poveikis. Aš taip pat esu bandžiusi senojo leidimo kitus kvapus, man labai nepatiko kavos, neprilipo, nes naudoti buvo sunku, o pati konsistencija tai tiesiog priminė kavos tirščius.

Bet Organic Schop padarė nuostabų darbą, jie patobulino šį šveitiklį, patobulino kvapą, jis mangų, bet ne be toks cheminis! Taip pat patobulino ir konsistencija, tai ne tik cukrus su dažikliais, joje gausu sėklų grūdelių, kurie pageriną šveitiklio prilipimą prie kūno, bei kūno oda nušveičiama geriau, ji būna švelnesnė ir minkštesnė.

Tiesa, yra ir kainos aspektas, šie brangesni, bet juk ir kiekis didesnis! Man labai patinka šis šveitiklis, jis stovi ant vonios kampo ir puošia ją, smagu, kai turi veiksmingą, natūralesnės sudėties priemonę, kuri dar ir atrodo labai skaniai! Nors imk ir valgyk :)

1 comment:

  1. Šiuos šveitiklius aš taip pat labai noriu išbandyti :)

    ReplyDelete