12/09/2016

Pirmadienio makiažas su #VICE



Sveiki, mieli skaitytojai, šiandienos makiažas gavosi įdomus, norėjau greitai pasidažyti, kėliausi truputi ankščiau nei įprastai, tai matosi :D Tiesa sakant, jei norite žinoti, į blogą kelti fotošopintų nuotraukų nelabai pavyksta, mat visi iš karto tai pastebi. Nesvarbu, ar tu norėjai tik panaikinti vieną spuogo žymę, tia niekam nerūpi (bet aišku, pripažįstu, su tuo retušavimu būna taip: vieną, dar vieną, dar vieną... :D). Šiandien aš bandau Urban Decay VICE lūpų dažus ir Maybelline Fit me pudrą, deja, nors Maybelline atsovai labai stengėsi, man spalva netinka :(


 

Visa naudota kosmetika: Catrice Prime an fine bazė, Fit me makiažo pagrindas, Manhattan ir Rimmel maskuokliai, Essence pudrą fiksavimui, L`oreal Ture Match hailaiteris. Antakiams: Vatrice ir MAC priemonės. L`oreal winged Sculpt blakstienų tušas ir Urban Decay VICE Firebird Cream lūpų dažai. The Balm paletė „The Balm Voyage“.



Akims naudojau šias spalvas: bienvenue, willkommen ir welcome. Naudojau bronzantą Croeso kuris man labai labai patinka.


Apie Urban Decay VICE Firebird Cream lūpų dažus netrukus kalbėsime plačiau.


L`oreal true match hailaiteriai irgi netrukus bus aptarti.


Koks sutapimas ;D MAC priemonė antakiams - irgi.


Maybelline Fit me! matte +poreless makiažo pagrindo aš laukiau labai. Realybė tokia: šviesiausia spalva iš turimų man per geltona, pamėginsiu nusipirkti dar šviesesnę spalvą. 


Lūpų dažų spalva atrodo labai efektingai, bet štai reikia labai gerai pasukti galvą kokį makiažą pritaikyti. Maniau, kad tokio pakaks, o lūpų dažai bus „vinis“. Matau, kad reikėjo galvoti atvirkščiai. Bet kokiu atvejų spalva man labai patinka, nemenkas, oi nemenkas iššūkis.

No comments:

Post a Comment