01/09/2016

Rugpjūčio mėnesio mėgiamiausi


Sveiki, mieli skaitytojai!Su Rugsėjo pirmąja! Ar laukėte? Aš prisipažinsiu, šiais metais ne. Ruduo mėgstamas metas, tačiau, šią vasarą aš laukiau galimybės ir progos pailsėti, kuri taip ir neatėjo. Greičiau atėjo ruduo, o aš visą vasarą praleidau prie kompiuterio. Tai, aišku, nėra naujiena. Šiandien Salomėja man priminė, kad gi ir mėnuo baigėsi! Neįtikėtinai greitai. Tada man toptelėjo, kad jau šimtą metų nerašiau pribaigtukų įrašo. Dėžė pilna trečią kartą, fotografavau per kelis kartus, įrašą pradėjau, bet nebaigiau ir jis taip ir kabo :D Gal kada ta diena išauš, o šiandien rašau apie geriausius mėnesio produktus. Pripažinsiu, gavau tiek daug naujienų, kad nelabai spėjau jas išbandyti. Visgi, šį tą spėjau, ir šis tas tapo mano favoritais. Nujaučiu, kad ne tik Rugpjūčio mėnesio ;)

Apie L`oreal FALSE LASH WINGS SCULPT blakstienų tušą aš dar nepapasakojau, todėl traukių į šią rubriką, taip sakant, dienos šviesą. Tai yra absoliučiai nerealiausias kada nors bandytas L`oreal tušas. Labai teisingas pavadinimas, iš blakstienų galima padaryti labai daug ką! Netikėjau, kad jis man tiap patiks, nes šepetėlis atrodo kosminis, o kartais būna taip, kad kosminiai šepetėliai dažo kosmiškai nesąmoningai :D Šį kartą taip nėra. Jis taip gerai prieina prie blakstienų augimo linijos, jas pakelia, prieina prie akių kampučių... Bet nieko nebeliks apžvalgai, todėl su juo baigiu ;)

Urban Decay XX VICE LTD RELOADED akių šešėlių paletė taip pat staigiai tapo mano favorite. Brangi kaip velnias, bet džiaugiuosi, kad pirkau, nes be proto graži, tiek paletė tiek patys šešėliai. Tai yra tas pirkinys, dėl kuriuo džiaugsiuosi ne tik mėnesį, bet ir visus metus, ir ilgiau...

Aš nerealiai greitai baigiu dušo želės. Todėl nelabai perku brangias. Bet L`occitane Rožių dušo želė buvo kažkas toookio. Aš ją jau baigiau (oh, why?), bet man be galo patiko kaip švelniai, bet gerai ji prausia. Tiesa, sudėtis galėtų būti geresnė. Nepaisant to, aš dievinu L`occitane dušo želes.

Jei greitai baigiu dušo želes, tai logiška, kad man reikia daug kūno pienelių. Todėl džiaugiuosi labai atradusi, nebrangų, bet gerą produktą: Bioten body nutrients kūno pienelį. Pirmą gavau testavimui, bet iš kart baigusi nusipirkau dar vieną. Tik, ne taip jau lengvą buvo tai padaryti! Apėjau kelias parduotuves, kol radau Rimi du. Paskutinius ant lentynos :D Labai gerai drėkina ir maitina odą, labai patinka.



Lumene Clear it up! Deep purifying wash - tai dar vienas neaprašytas dalykas. Labai gerai prausia, tinka jautriai odai, nekemša porų, po jo odos netempia. Tai tikras mano atradimas, aš jį naudoju kas dieną: ryte ir vakare. Nespėjau jo nufotografuoti apžvalgoms, bet tikiuosi greitu metu tai padaryti, nes ir sudėtis jo yra nebloga! Tikrai verta apie jį Jums papasakoti plačiau. 

     
Šios rubrikos esmė yra traukti į viešumą dar neapžvelgtus patinkančius produktus, taip pat paminėti jau aprašytus, bet vis dar labai patinkančius. Šį mėnesį man nebuvo lengva, bet išrinkau tikrai dėmesio vertus ir gerus produktus! Ir vėl gi, vyrauja tendencija: man patinka viskas, kas violetinės spalvos. Reikia kažkaip riboti šitą mano pomėgį... 

3 comments:

  1. O aš vis dar neprisijaukinu UD paletės. Aną kartą sumaniau makiažą, tai visą dieną užsiknisau blizgučius nuo veido rankioti. :/ Nors jau turiu favorites spalvas, kurioms 10 iš 10.

    ReplyDelete
  2. Suspend, asphyxia, tvice baked, na ir ta balta, aišku.

    ReplyDelete