04/09/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #72 #Urban Decay, #Kiehl`s, #Biotherm ir kiti


Sveiki, mieli skaitytojai. Taip, šiandien leidau sau ilgiau pamiegoti. Po vakar dienos mieste vis gi jaučiuosi kiek pavargusi, be to riekia pasiruošti naujai darbo savaitei. Kaip įprasta, jei pradedu gyventi įtemptesniu ritmu, kūnas pradeda protestuoti, šį kartą irgi atsirado šiokių tokių sveikatos problemų. Bet tai tikrai nieko rimto, tik ženklas, kad atėjo laikas vėl traukti veido kaukes, darytis pedikiūrus/manikiūrus ir ilsėtis. Tam ketinu skirti dalį savo sekmadienio, bet prieš tai laikas sekmadienio rubrikai, kurioje noriu visiems padėkoti už dėmesį ir produktus testavimui, kurių ši savaitę yra be galo, be krašto daug. Tačiau, aš jau viską testuoju, aišku, veido produktas testuojami daug ilgiau nei lūpų dažai ar šampūnai. Apie pastaruosius atsiliepimų sulauksite pirmiausiai ;)





Nerealiai ačiū už staigmeną – siuntinuką Top Beauty, mane pasiekė naujos Matrix Biolage ir L`oreal Professionel priemonės.


Atkeliavo ir Biotherm veido bei


kūno priemonės (viskas atrodo labai įdomiai), ačiū labai!


Gavau Kieh`ls priemonių testavimui (priemonė veidui ir plaukams, plaukų koncentratas - tikra žvaigždė).


Turiu ir naudoju Re-Gen aliejuką, o dabar gavau serumą testavimui, bei atkeliavo Rapid White juostelės balinimui (ruošiuosi estetiniam plombavimui, o mane patikino atstovai, kad jos tikrai nejautrina dantų).


Keliaukime prie dekoratyvinės kosmetikos. Mano rankose du nauji Urban Decay „VICE“ lūpų dažai, Jūs žinote mano aistą UD kosmetikai, aš ją dievinu, ji sukelia priklausomybę ir tai tikra tiesa!


Atkeliavo nauja, nereali Deborah milano Eyes & Lips paletė. Makiažo nuotraukos jau padarytos, kokybė tikrai nustebino, netrukus parodysiu rezultatą.


Na ir mano vyro pirkiniai: Nivea rinkinys vyrams, Aras skutimosi gelis, kurį naudosime abu (taip taip, jau bandžiau, puikus), bei pėdų kremas bei šveitiklis man dovanų. Naujienų tikrai gausu, tačiau jau viskas iščiupinėta ir nufotografuota (skubėjau, nes norėjau kuo greičiau viską pradėti testuoti ir parodyti Jums). Ačiū labai visiems už pasitikėjimą, už tai, kad skaitote mano blogą, o aš labai stengiuosi gerinti nuotraukų kokybę ir rašymo stilių, nes vis gi, kuo blogas populiaresnis, tuo didesnė atsakomybė viską daryti kaip galima geriau ;)

Dar turiu mintyje porą staipsnių, ne apžvalgų, tikiuosi, kad Jums bus įdomu, taip pat Jūsų laukia porą makiažų, tik reikia sutvarkyti nuotraukas :)

No comments:

Post a Comment