18/09/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #74 #LANCOME, #debby, #Deborah Milano, #Artdeco ir kiti


Jei kas nors man pasakytų, kad nebe susigaudau tarp savo nuotraukų folderių – tai būtų tiesa. Bet visos naujienos jau nufotografuotos, pradėtos testuoti, arba naudojamos kas dieną. Viena iš tokių: Lancome GRANDIÔSE EXTRÊME L’EXCES blakstienų tušas, kurį gavau dovanų iš vyro. Tai bene įspūdingiausia Lancome naujiena, kurią aš norėjau išbandyti pastaruoju metu.





Taip pat atkeliavo Deborah Milano priemonės testavimui ir naujiena: Debby kosmetika! Aš jau mačiau šios kosmetikos stendą Droge, nufotografavau, manau iš rpadžių kalbėsiu apie akių šešėlių pagrindą, nes naudoju kas dieną. Bet labai patiko ir lūpų produktai, beje, kainos nėra aukštos!


Atkeliavo nuostabieji Artdeco THE SOUND OF BEAUTY BLUSH COUTURE skaistalai iš naujosios rudens riboto leidimo kolekcijos. Nuostabus įpakavimas, nuostabios spalvos, bet nenoriu vėl visko išpliurpti ankščiau laiko!


Negali būti, bet ir aš šį tą pirkau :D Jei rimtai, tai labai dažnai perku Dove šampūnus, dušo želes, bet jau net nerodau bloge... Pirkau Rimmel makiažo pagrindą, kuris man visai patinka. Taip, turi minusų tačiau jis išlieka labai ilgai. Bet tuo pačiu kemša poras... Ir turi kažkokį lipnumą... Na, nežinau, kol kas nenusprendžiau ar galiu jį rekomenduoti ar ne, reikia daugiau laiko. Beje, aš labai norėjau nusipirkti Match perfection makiažo pagrindą, nes maskuoklis tai man be galo patinka, bet neradau savo spalvos, atspalviai prasideda nuo 020 kažkodėl?


Na ir viena iš nerodomų priemonių, kurią perku dažnai, Margarita intymios higienos prausiklis. Nusprendžiau, kad atėjo metas apie jį parašyti bloge.


Ir jau plačiau aptartos NYX naujienos ;) Tokia štai gausi šiandien rubrika. Kadangi po atostogu jaučiuosi žymiai geriau, tikiuosi, kad pavyks parašyti daugiau atsiliepimų., nei praeitą savaitę.

2 comments:

  1. Bus įdomu, kokie įspūdžiai apie Debby kosmetiką :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kol kas, labai neblogi. Viskas, ką gavau testavimui man patiko, tiesa, kai buvau prie stendo, pasirodė, kad šešėliai nėra labai pigmentuoti, bet reikės manau nusipirkti ir tuomet spręsti.

      Delete