10/09/2016

Užsienietės youtuberės, ką aš žiūriu?


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien atsikėliau 7 valandą, mano vyras komandiruotėje, todėl iš karto puoliau tvarkytis: išmečiau šiukšles, išsiurbiau namus, išskalbiau ir išploviau indus :D Toliau peržiūrinėjau kosmetiką, nes jau prisikaupė daug priemonių, kurių galiojimo laikas pasibaigęs. Jau seniai galvojau parašyti šį straipsnį, nes Youtubą manau žiūri daug mano skaitytojų, bet gal ir gerai, kad užtrukau, mat jų liko tik... trys :D Taip, iš visų lietuvių ir užsieniečių, tik trys. Kartkartėm pažiūriu ir lietuves, daug ką esu užsiprenumeravusi, bet patinka, tik šios. Metas susitvarkyti Youtubo listą :) 


Ko gero mėgiamiausia – Youtuberė Petra, aš jau ne kartą apie ją buvau užsiminusi Jums, man patinka viskas, jos stilius, aplinka, kurioje filmuoja, kokybė, makiažai... Nors nesuprantu nieko, man atrodo ji čekė, nors negarantuoju, juk nesuprantu ką ji šneka, bet čia tas atvejis, kai moka pritraukti dėmesį taip, paaiškinti viską ir parodyti taip, kad net nesuprasdamas kalbos žiūrėtum. Aš labai tikiuosi, kad ji pradės kurti angliškai, nors ir puikiai suprantu, kad jos anglų kalba nėra gera, ir ji dėl to nesijaučia stipri, bet juk taip susilauktų dar daugiau sekėjų.  



LustreLux aš nebeseku, nors jos makiažo filmukus pažiūrėti labai verta, ankščiau žiūrėjau jos filmukus ištisai, kiekvieną nagrinėdavau :D Jums jos šis makiažas nieko neprimena? ;D Kažkada bandžiau pasidaryti panašų, tai neabejoju, jei būčiau mačiusi šį video, man būtų pavykę geriau. Tiesą, nebeseku nuo tada, kai ji per kažkurį video pradėjo švaistytis viduriniu pirštu. Na, gali rodyti jį kam nori, bet aš nežiūrėsiu ;) Visgi, karts nuo karto pažiūriu, ką ji įkėlusi. Tiesa, aš pastebėjau, kad jei man patinka makiažo filmukai, nepatinka vlogai :) 


 Tikiu, kad kažkada bent kartą esate žiūrėję KathleenLights filmuką. Man ji tokia miela, makiažai labai gražūs, tiesa, ji mažiau ekspermentuoja ir daugiausiai naudoja tai kas jai tinka, bet gal dėl to ir seku ją jau kokius 3 metus? Ji naudoja ir prabangią ir prieinamą kosmetiką, tiesa - labai pigių produktų pas ją neišvysime. Labai kažkada juokiausi, kai ji pasakojo kad jos pirma kosmetika tai buvo MAC pieštukas ir Clinique tušas, ji guodėsi, kad tada nežinojo Sephoros, nu juokiausi labai, galvoju, ot sugadinta vaikystė ;D O ką žiūrite Jūs? Ar žiūrite mano minėtas Youtuberes?

No comments:

Post a Comment