16/10/2016

Apie Eos, Carmex ir pasirinkimus


Kartais nutinka taip, kad gailimės dėl savo pasirinkimo. Štai apie Eos lūpų balzamą aš jau esu rašiusi, tik kito skonio, ir tą sykį jis man visiškai nepatiko, aš jį net nuteisiau. Nelabai žinau net kur jis dabar, paskutinį kartą kai mačiau, mano katė jį rideno grindimis :D Taip pat ir apie Carmex balzamą aš turėjau neigiamą nuomonę, buvau pirkusi kitokio tipo priemonę, kuri vėl man visai nepatiko. Tačiau, Eos mėtinis balzamas pas mane atkeliavo su TopBeauty dėžute, o Carmex nusipirkau šiaip, Maximoje pamačiusi, kad jam akcija. Sako, kad du kartus į ta pačią upę neįbrisi, tačiau man – visada viskas kitaip. Kas pasikeitė?






Pastebėjau, kad laikui bėgant visiškai pasikeitė mano mastymas. Net gailiuosi dėl tam tikrų pasirinkimų, kaip bendraudavau ankščiau su žmonėmis, kaip rašydavau blogą, net gi kaip vertindavau kai kuriuos produktus. Vakar teko pravažiuoti patį pirmąjį mano darbą ir aš supratau, kad visiškai pasikeičiau ir esu visiškai nebe tokia, kokia tuo metu buvau. Labai keista, lyg žiūrėčiau iš šalies į save ir kraipyčiau galvą (tu rimtai galėjai taip galvoti?). 

Tas pats ir su šiais dviem. Kai kurie produktai yra skirti tam tikram sezonui, šiuos balzamus aš mieliau renkuosi šiltu metu, mat tuomet geriausiai atsiskleidžia jų poviekis. Carmex – vėsina, Eos – irgi vėsina, tik ne taip stipriai, skaniai kvepia mėtomis ir turi saldų skonį, bet ne per daug saldų. Jis manęs neerzina taip, kaip tas kurį turėjau prieš tai. 

Carmex turi šioki tokį kartumą, todėl geriau jo į burną neprisivaryti ;D Pakuotė įdomi, aplikatorius įdomus, reikia žiūrėti, kad neperspaustum ir neišsimaliavotum. Tiesą sakant ir Eos reikia stebėti, neprisitepti per daug. 

Abu šiuos produktus aš jau padėjau į stalčių, jie lauks šiltų orų, bet abu puikiai atlieka savo darbą: drėkina ir maitina lūpas. Daug kas žino, kad Carmex sudėtis nėra ideali, jei jums tai aktualu, geriau rinktis Eos. 

Pagaliau pasirinkau tinkamai, ir supratau, kad jei Eos mėtinis populiariausias, tai ir reikia pirkti populiariausią, o ne kitokį (nes taip įdomiau). Kitaip teks nusivilti taip pat kaip man. Kalbant apie asmeninius pasirinkimus, nors dabar jaučiuosi patenkinta savo veikla ir darbu, man įdomu kaip sekasi mano prieš tai buvusiems kolegoms. Visgi keista, kaip su laikui keičiasi žmogaus mintys :)

No comments:

Post a Comment