01/10/2016

Ar dramblys įlips į medį? Apie potyrius nešiojant vienadienius lęšius


Sveiki, mieli skaitytojai. Pastaruoju metu gyvenu itin įtemptą gyvenimą. Taip jau gavosi, kad negana to, jog dirbu, susiradau papildomos veiklos ir dar vieną papildomą darbą. Na, tiesiog, aš neesu iš tų žmonių, kuris laukią, kol jam kažkas kažką padės ant lėkštutės (nors būtų neblogai, kartais), ar iš dangaus nukris. Jei man kažko nepakanka stengiuosi dvigubai. Bet, žinoma ne iš karto man viskas pavyko, juk dažnai taip sakant ir man „nepaeina“. Tačiau aš padariau kelis sprendimus, kurie manau man ir padėjo.





Tiesiog vieną dieną pagalvojau, kad ne taip ir prastai gyvenu, tai kodėl negaliu padėti kitiems? Ką galiu padaryti dėl kitų žmonių? Nesvarbu ar tai mano vyras, ar visai nepažįstama mergina.

Tikra tiesa, kas dieną aplinkui vyksta tiek intrigų, kartais net nepastebi ir į jas įsisuki... O jų, grožio bloggerių sferoje patikėkite, tikrai daug. Tikiu, kad skaitant apie tai net nepagalvotumei, tačiau čia verda toks viralas, kad jis gali mažų mažiausiai išeikvoti daugybę laiko. Nusprendžiau nebesigilinti į tai, tiesiog spjauti, ir „paleisti“.

Pastaruoju metu pastebėjau, kad atsirado tiesiog begalės laiko, bet tuo pačiu, nebe apsiriboju tik darbu nuo 8 iki 17. Ir ankščiau neapsiribodavau, bet dabar pasistengiau dvigubai. Visus darbus reikia užbaigti, todėl ir „OP“ sakyti dar yra ankstoka.

Ir galiausiai, šiuos lęšius aš turiu labai labai ilgai. Atrodo jau visą amžinybę, tačiau vis laukiau tinkamos progos panaudoti, nes nenorėjau, kad straipsnis būtų maždaug: atsikėliau vieną dieną ir nusprendžiau išbandyti. NYX pirmosios parduotuvės pabaltyje atidarymas buvo ta proga. Nusprendžiau atsikelti ankščiau, kad spėčiau ne tik pasidažyti, išsitiesinti plaukus, bet ir išbandyti lęšius. Kėliausi po 6.15, nes maniau, kad teks privargti. Klydau, lęšius įsidėjau labai paprastai ir greitai.

Su jais išbuvau visą darbo dieną, tada keliavau į Vilnių, namo grįžau 23 valandą ir visą laiką išbuvau su jais. Galėjau net nusnausti kelyje, nieko nenutiko. Ankščiau netikėjau, kad su lęšiais jausiuosi patogiai, nes turėjau nemažai nekokių nutikimų, akių uždegimų, kurie tikrai nepraeina per vieną dieną. 

Tiesa, kiek sunkiau buvo juos išimti, tačiau, visgi susitvarkiau, o antrą kartą ėjosi daug lengviau. Šie lęšiai tikrai labai ploni, jų net nejauti akyse. Gavosi kaip reklama, tačiau akinius nešiojantys žmonės žino, kaip smagu yra juos nusimesti, o į renginius tai jau tikrai nesinori eiti su jais... O ir pasakymą „tu be akinių atrodai visiškai kitaip!“ aš esu girdėjusi kokį 100 kartų tai tikrai :D

Ačiū už galimybę išbandyti lęšius Mano lęšiai. Dar turiu kelis, todėl kai bus koks renginys vėl, aš tikrai juos išsitrauksiu, o pabaigus ir vėl prireikus tikrai įsigysiu!

1 comment:

  1. Linzes tikrai yra patogus dalykas. Man jos labai pravercia atostogaujant maudantis, kai nereikia sedeti prie kompo.
    Ir man pirmais kartais buvo kur kas sunkiau juos issimti nei isideti. Vienadieniai patogu tuo kad isisemiai ir viskas...nebereikia merkti, valyti ir t.t. taciau jie kainuoja brangiau, nors menesiniams reikes isleisti pinigu linziu skysciui. Nors ir vienadienius nesiojant mazas buteliukas gali praverti, jei ne is kart pavyks isideti...noresis dar karta praplaut ar koks svetimkunis ikris...tada be skycio ne kas.

    ReplyDelete