07/10/2016

Artdeco THE SOUND OF BEAUTY BLUSH COUTURE skaistalai


Sveiki, mieli skaitytojai. Šią savaitę aš sirgau, ir vis galvojau: noriu parašyti apie Artdeco THE SOUND OF BEAUTY BLUSH COUTURE skaistalus... Jie NUOSTABŪS... Tiesa, šią savaitę nesidariau jokio makiažo, na, nes juk sirgau. Rezultato nuotrauka iš praeitos savaitės, kai atsikėliau ankščiau ir sumaniau panaudoti šiuos skaistalus dar ir kaip šešėlius. Stengiuosi niekada taip nerašyti, tačiau šį kartą negaliu: jie tobuli. Pradedant įpakavimų baigiant kokybe...






Trispalviai skaistalai vienoje dėžutėje, su veidrodėliu. Išskirtinis ir prabangus dizainas bei tradiciškai ant skaistalų įspaustas naujos kolekcijos logo. Nauja, dar tobulesnė kokybė, švelnūs, itin pigmentuoti, ilgai išliekantys, be parabenų ir mineralinių aliejų. Galima naudoti visus 3 atspalvius arba po vieną.

Kaina: 19,99 Eurų
Kur pirkti: Douglas, Drogas, Kristiana





Kai tik paimame skaistalus į rankas, mus pasitinka nereliai gražus įpakavimas: rožių ir natų motyvai ne tik ant dangtelio, dėžutės, bet ir įspausti priemonėje. Oh, kaip man gaila buvo juos „gadinti“. Iš pradžių, kaip visada kiek byrėjo, bet po to viskas buvo ok.

Skaistalus sudaro trys spalvos: šviesi gelsva, tamsi rusva ir tamsi rausva. Spalvos atrodo beveik kaip matinės, bet su vos matomų shimmeriu. Pamaniau, kad jie puikiai tarnaus ir kaip šešėliai, ir mano nuostabai jie puikiai išsilaiko visą darbo dieną tiek ant akių vokų, ir žinoma – ant skruostų.

Įpakavimas – tvirtas, atsidaro lengvai, užsidaro gerai. Nustebino skaistalų konsistencija: šilkinė, lengvai sklaidosi, labai pigmentuoti. Aš net jaučiu lengvą rožių aromatą labai prikišus nosį, bet gal dar iki galo nepasveikau? ;D

Mane vis labiau stebina Artdeco, kainos normalios, o kokybė aukšta, tikiuosi, kad taip viskas vyks ir toliau, o Jums būtinai rekomenduoju pažiūrėti skaistalus gyvai, man tai vieni gražiausių šio sezono skaistalų.

No comments:

Post a Comment