31/10/2016

"Bellapierre" Lūpų blizgis Clementine Citrus


Sveiki, mieli skaitytojai. Jaučiu nieko nenustebinsiu tikrai jei parašysiu, kad helovynas nėra mano mėgstamiausia šventė ir, kad jos nešvenčiu. Nesidarau baisių makiažų, nežiūriu siaubo filmų ar dar kažko baisas aš nedarau... Apskritai nemėgstų šios šventės. Džiaugiuosi, kad gyvename ne Amerikoje, kur turbūt net į lauką bijočiau išeiti šiomis dienomis  ;D Šį kartą pasakosiu apie visai nebaisų dalyką, tačiau jo spalva visai tinka šiai progai ;) Jūsų dėmesiui: Bellapierre Super gloss clementine citrus lūpų blizgesys.





Iš natūralių sudedamųjų dalių, su vitaminu E, simondsijų, avokadų ir saulėgrąžų vašku, oligopeptidais, kurie skatina kolageno ir hialurono gamybą, didina lūpų apimtį, mažina raukšleles ir suteikia lūpoms sveikesnę išvaizdą.

Kaina: €11.50

http://www.dijora.lt/dekoratyvine-kosmetika/lupoms/bellapierre-lupu-blizgis-clementine-citrus-9-ml




Tiesą sakant, tai pirmas mano turimas dalykas iš Bellapierre. Labai apsidžiaugiau, gavusi progą išbandyti, apie Bellapierre buvau daug gidrėjusi, bet vis žiūrėdavau kreivai. Nepasitikėjimą kėlė tai, kad ši kosmetika iš natūrakių sudedamųjų dalių. Žinote, kad nepriklausomai nuo to, ar kosmetiką yra ekologiška, ar ne, jei ji neveiks taip kaip turi veikti, aš ją sudirbsiu.

Tačiau, labai nustebau išbandžiusi š blizgį, jis visai niekuo nesiskyrė nuo kitų, ne iš ekologiškų medžiagų pagamintų blizgių. Man labai patiko pakuotė, atrodo paprasta, bet dėžutė ir sidabrinės detalės suteikia solidumo. Aplikatorius taip pat įprastas, net tai gerai, nereiks galvoti kaip tą blizgesį užsitepti :D Aplikatorius minkštas ir švelnus, malonus lūpoms.

Pats blizgesys, nors ir turi kiek permatomą užbaigimą, vis tik yra ryškus, oranžinės spalvos (juk sakiau, kad tinka helovinui ;) ), su vos matomais pavieniais blizgučiais, kurie sukuria švytėjimo efektą. Blizgesys labai skaniai kvepia, lyg vaisiais, bet man patinka, kad kvapas nėra per saldus.

Blizgesys nėra lipnus, nueina gražiai, nesubėga į raukšleles. Tai toks gan paprastas, bet neprastas variantas kasdienai, kai norisi pasipuošti. Išlieka apie tris valandas. Išties sėkminga mano pirmoji pažintis ir aš labai tikiuosi, kad pažinsiu šį ženklą geriau. Nes pirmas įspūdis labai puikus, o tai jau yra labai gerai :) O kaip Jūs švenčiate heloviną? :)

No comments:

Post a Comment