17/10/2016

Catrice PRIEMONĖ LŪPOMS „CONTOUR & COLOUR“ C01 Nude


Sveiki, mieli skaitytojai. Labai noriu kuo greičiau papasakoti apie super priemonę lūpoms iš Catrice riboto leidimo kolekcijos „CONTOUR & COLOUR“. Dabar beprotiškai madingi KYLIE lūpų dažai, aš tik neseniai sužinojau, kad šis brendas priklauso Color pop, na, bet šiandien apie tai, ką galime rasti pas mus parduotuvėse, odėmesį atkreipti – būtina! Jei nebūtų pavadinimo, aš tikrai nepasakyčiau, kad tai Catrice, nes tokios kokybės nesitikėjau.





Ilgai išliekančios Lūpos. Dvi priemonės vienoje pakuotėje: matinis lūpų pieštukas sukurs tobulus kontūrus ir gali būti naudojamas kaip lūpų dažai, o lūpų blizgesys suteiks lūpoms švytėjimo.

C01 Nude
C02 Rosewood

Kaina: apie 4 eurus,
Kur pirkti Drogas, Eurokos






Aš jau atkreipiau dėmesį į šią priemonę dar kai pamačiau promo nuotraukas, supratau, kad tai bus labai įdomus dalykas. Kai pamačiau realybėje, pirkau iš karto, man taip patiko dvigubos priemonės idėja ir spalva.

Visa esmė tokia: iš vienos pusės turime lūpų dažus, kurių forma labai patogi ir galima apibrėžti lūpų kontūrą. Labai maloni konsistencija,  satininis finišas. Aš juo padengiu visas lūpas, tada tepu skystus lūpų dažus. Galima manau ir netepti jų, tiesiog man taip gražiau.

O kitoje pusėje – skysti lūpų dažai, suteikiantis lūpoms veidrodinį spindesį. Jie turi lengvą shimerį, tačiau ant lūpų jo nesimato. Man patinka ši nude spalva, idealiai tiko prie mano spalvos, dažai itin pigmentuoti, turi labai malonų saldų vanilės kvapą, laikosi net apie 4 valandas, jei nieko nevalgai.

Pakuotė tvirta, abi priemonės užsisuka, tiesa, lūpų dažai įdomios kūgio formos, reikia žiūrėti kaip uždarai dangtelį, nes jei nulaužtum būtų gaila. Lūpų dažai visiškai nelipnūs, netąsūs. Nueina gražiai, be jokių nemalonių pasėkmių. Beskoniai.

Kad ir kaip galvojau, negaliu sugalvoti nei vieno minuso, man labai patinka ši priemonė, o Catrice tikrai pralenkė save. Tai puikūs lūpų dažai už gerą kainą, rekomenduoju griebti kol dar yra.

2 comments:

  1. Puikiai atrodo sie dazai. Labai tinkama spalva. Uzsinorejau tokiu.

    ReplyDelete