23/10/2016

Dienos makiažas su MAC ir Essence naujienomis


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien mano vyras užsiėmęs, aš taip pat, visą dieną fotografavau, tada atėjo metas bandymams. Tiesą sakant mane truputi baugino lūpų dažų spalva, jau esu dariusi makiažą su tokios spalvos lūpdažiu ir buvo švelnaii tariant feilas. Šį kartą bandau kitaip....





  

Visa naudota kosmetika: akiratyje vėl naujienos, šį kartą iš MAC ir Essence, taip pat jau pamilti ir kas dieną naudojami produktai...


Kažkaip paskutiniu metu vis išsitraukiu UD paletę, tiesiog čia yra visos šešėlių spalvos, kurių man reikia makiažams. Labai patinka spalva Anonymous, kuria padengiu visą voką.


Freakshow ir glodmine buvo spalvos dėl kurių pirkau paletę, todėl nieko keisto, kad jas naudoju dažnai. Misdemeanor spalva labai neįprasta, šalto tono pilka, į žalsvumą, ji labai gerai tinka prie mano akių spalvos... Tikrai labai man patinkanti spalva.



Šį kartą pasinaudojusi instrukcija aš išmėginau visas spalvas. Ir, turiu pasakyti, supratau, kdoėl nemėgdavau veido kontūravimo, aš tiesiog neturėjau tam tinkamų priemonių. Tam reikia geros paletės, gerų šepetėlių. Apie Sleek paletę tikiuosi greitai parašyti atsiliepimą, nes ji tikrai verta Jūsų dėmesio.



Na ir pagaliau bandymai: bandau naująją Essence camouflage makiažo pagrindą. Aš pastoviai per makiažo postus Jums parašau kone atsiliepimus apie priemones, todėl šį kartą išduosiu tik, kad patinka nuo pirmos pažinties, Jūs žinote, kaip tai retai būna!Tuo labiau su Essence makiažo pagrindais. Bet panašu, kad šis atvejis bus išskirtinis.


Essence rock `n`doll tušas ir jo gigantiškas šepetėlis. Gigantiškas. Nejuokauju, sunkoka neišsidurti akies, bet neišsidūriau.


Ir MAC naujienos. O Dieve, kaip sunku dirbti su šiuo lūpdažiu, tiap pat nelengva ir su maskuokliu. Reikia iš peties padirbėti, nes priemonės labai pigmentuotos, o padarius makiažą aš pastebėjau, kad ne iki galo aš jį išsklaidžiau! Kompaktinė pudra tai tikras žvėris, bet dar reikia patestuoti, kad susidaryčiau pilną nuomonę, bet jau matau akivaizdžią priklausomybę... Labai bijojau šios lūpų dažų spalvos, bet pagalvojau: helowynas jau netoli, kodėl gi ne, todėl ir akis taip smarkiai paryškinau :D Taigi, aš jau pasiruošus helouwynui, o Jūs? :D

No comments:

Post a Comment