28/10/2016

EcoTools Full Eye Shadow Brush akių šešėlių šepetėlis


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien užsimaniau pasidalinti kiek kitokia apžvalga. Mano skaitytojai žino, kad aš artimiau bendrauti su šepetėliais pradėjau neseniai :D Kažkodėl savo susidomėjimo kosmetiką pradžioje aš įklimpau į dekoratyvinės kosmetikos pirkimą ir pirkau nesustodama. Taip norėjau visko visko, bet jei kas nors man tik būtų griežtai pasakęs: Neringa, kokybiški makiažo šepetėliai yra labai labai svarbu! Normalaus makiažo tu su be jų nepasidarysi! Nusipirk gal vieną dieną normalius? Vargu ar aš būčiau paklausiusi, bet vieną dieną supratau, kad jie labai svarbūs, ir nors dar neturiu daug brangių gerų ir kokybiškų šepetėlių, mano kolekcijoje jau ne vien pigūs aliexpresai. Į Ecotools aš kažkaip niekada nežiūrėdavau rimtai. Turiu tą kinietišką rinkinį, beje jis irgi nėra visai prastas, bet šį kartą į mano rankas papuolė originalus šepetėlis, ir aš, kaip taisyklė, supratau, kur ir į ką reikės kreipti dėmesį ;) 





EcoTools Full Eye Shadow Brush akių šešėlių šepetėlis

EcoTools Full Eye Shadow Brush šepetėlis šešėliams padės sukurti nepriekaištiną akių makiažą.

http://www.topbeauty.lt/ecotools-full-eye-shadow-brush-akiu-seseliu-sepetelis

Kaina: 5.49 €



Naudoju šį šepetėlį nuo to laiko, kai gavau TopBeauty dėžutėtej. Ir išties, dabar supratau, kodėl patogu ne peckioti šešėlius su mažais šepetėliais, o reikia normalaus dydžio, kad procesas nebūtų apsunkintas :) Aš net pradėjau dažniau dažytis iš ryto, prieš darbą. Šis šepetėlis gan didelis, tankus, šerelių daug, jie labai švelnūs ir nesišeria. Net pradžioje neiškrito nei vienas šerelis... Jie paima labai nemažai produkto, ko pasekoje vokas padengiamas ryškiau.

Kadangi tai sintetiniai šereliai, šepetėlis tinkamas tik biriems šešėliams. Aš atkreipiau dėmesį į šepetėlio pakuotę, ji patogi keliaujiant, todėl jos tikrai neišmesiu. Apskritai šepetėlio dizainas paprastas, bet ne prastas, su įspaustais logotipais.

Man patinka, kad šepetėlis yra pakankamai ilgas, todėl juo naudotis patogu. Jis tvirtas, gerai plaunasi, greitai išdžiūsta. Iš tikrųjų tai niekaip nesuprantu, kodėl ankščiau neiatkreipiau dėmesio į EcoTools šepetėlius, juk jie nėra brangūs. Matyt abejojau dėl kokybės... Tačiau išbandžiusi šį aš mielai nusipirksiu ir daugiau šepetėlių.

3 comments:

  1. Eco Tools yra pirmieji mano šepetėliai. Lyg tol, juokinga, bet naudodavau visokius pridėtinius. Ir ką, po šiai dienai jau kokius šeštus metus tarnauja.

    ReplyDelete
  2. Eco Tools yra pirmieji mano šepetėliai. Lyg tol, juokinga, bet naudodavau visokius pridėtinius. Ir ką, po šiai dienai jau kokius šeštus metus tarnauja.

    ReplyDelete