25/10/2016

MAC Liptensity lipstick burnt violet lūpų dažai


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien važiuodama namo troleibusu atkreipiau dėmesį į šalia sėdinčių žmonių veidus. Šalia moteris su dviem vaikais sedėjo labai nusiminusi, šalia moterys irgi buvo liūdnos, kiti žmonės taip pat... Nejučia aš prisiminiau istorija, nuo ko gi prasidėjo mano pamišimas dėl MAC (mat mintys apie MAC man visada praskaidrina nuotaiką). Prisimenu, dar blogo rašymo pradžioje aš žiūrėdavau promo nuotraukas, bet kolekcijų dar nemokėjau mintinai. Po to vienos iš kelionių į Lenkiją metu aš užėjau į MAC parduotuvę... Ir supratau, kad žiauriai įklimpau ;D Tuomet grįžus namo aš pradėjau dar labiau domėtis MAC. MAC man nėra vien juodi įpakavimai, toli gražu ne, tai stulbinamos spalvos ir profesionali kokybė su kuria reikia išmokti elgtis pradėjus nuo pigesnės kosmetikos... Šiandien aš papasakosiu apie naujuosius MAC Liptensity lipstick burnt violet lūpų dažus, labai džiaugiuosi turėdama vieną savo rankose.





http://www.maccosmetics.com/product/13854/43859/Products/Makeup/Lips/Lipstick/Liptensity-Lipstick#/shade/Burnt_Violet

Kaina: apie 25 eurus
Kur pirkti? Douglas, Vilniuje Panoramoje arba Douglas Kaune Akropolyje












Kai paėmiau šiuos lūpų dažus į rankas, pamaniau, kad tai bus ruda spalva, bet po to perskaičiau pavadinimą: burnt violet. Taip, tai tamsi violetinė, su satininiu užbaigimu ir veidrodiniu blizgesiu. Pigmentacija ypatinga, lūpų dažai labai pigmentuoti ir reikia elgtis labai labai atsargiai nebent turi įgudusią ranką ;)

Man labai patinka kirsta lūpų dažų forma, o čia dar ir kanteliai kirsti, na, gražu tiesiog :) Pats įpakavimas irgi neįprastas MAC, matinis, kūgio formos. Smagu tai, kad šioje serijoje yra 24 pigmentuotos spalvos, smagu, kad spektras platus.

Laikosi lūpų dažai apie kelias valandas, po to kiek subėga į raukšleles, nes spalva tamsi ir labai intensyvi. Lūpų dažai turi MAC būdingą saldų vanilės kvapą, kurį aš pažinčiau bet kada... Dažai nėra lipnūs. Nusivalo gerai, kas tikrai keista ir neiprasta tokiems pigmentuotiems lūpų dažams.

Aš tik noriu pasakyti, kad MAC yra kokybė, taip už ją reikia mokėti, tačiau tai ką gauni niekada nepalieka abejingos... Belieka išsirinkti savo spalvą :) O ši burnt violet tai topinė šio rudens spalva, kuri neleis liūdėti niūriais rudens vakarais :)

No comments:

Post a Comment