30/10/2016

Mano kasdienis makiažas


Jau senokai norėjau parodyti, kaip pas mane prigijo the Balm kosmetiką ir ką aš naudoju kiekvieną rytą, kas dieną. Aišku, kasdien aš tiek rudų šešėlių nesklaidau, nes neturiu laiko, ir tokio ryškaus kontūravimo taip pat nedarau, tačiau kosmetika ta pati. 




Štai mano labiausiai prilipę produktai šiuo metu. Iš the Balm paletės naudoju bronzerį. Iš California rinkinuko šešelius, hailaiterį ir skaistalus. Hailaiterį aš naudoju dar kaip šešėlius. Beje, iš patirties sakau, kad su akių šešėlių the Balm šešėliai atrodo daug daug geriau. Juk taip ir turi būti, ar ne? Bellapiere blizgesys tai yra mano džiaugsmas ir atradimas, netrukus papasakosiu apie jį plačiau. Essence makiažo pagrindą naudoju kas dieną nuo to laiko kai gavau, kaip man patinka! Na, toliau likę favoritai nesikeičia.


Šiandien išbandžiau naujajį Catrice nagų laką, nežinau kodėl, tačiau man atrodo, kad jis žiauriai skystas. Gal todėl, kad dar naujas. Nežinau, dar reikia susidaryti nuomonę. Bet kol kas man nelabai patiko, prieš tai buvę – geresni (juk Catrice lakai vieni mano mėgiamiausių, turiu labai didelę jų kolekciją). 



Dar trumpai apie plaukus. Galvojau juos kirpti ir dažyti, galbūt netgi visai kardinaliai kitokia spalva. Tačiau, dabar žiūriu į nuotraukas ir gaila, vis neapsisprendžiu :D Tiesa, tokius gan ilgus plaukus prižiūrėti nėra lengva, kaip ten sakė „kol iššukuoji, išplauni tai ir vakaras ateina“. Taip sakant, grožis reikalauja aukų :D

2 comments: