02/10/2016

Maybelline Fit me mate+poreless makiažo pagrindas


Maybelline Fit me mate+poreless makiažo pagrindas buvo viena iš įdomiausių priemonių, gautų testavimui. Nieko, tikrai nieko neišskiriu niekada, bet jei turi riebią ar mišrią odą, visuomet knieti išbandyti naują pudrą atsiradusią rinkoje... O ši, žada matinį veidą bei turėtų vizualiai išlyginti poras. Aišku, man visuomet svarbu, kiek makiažo pagrindas išsilaiko, nes mano kaktos ir nosies zonos itin riebios. 





Matinį efektą suteikiantis makiažo pagrindas, idealiai tinkantis normaliai ir riebiai odai.

Fit Me! Matte and Poreless iš Maybelline New York peržengia prisitaikymo prie odos atspalvio ribas – jis prisitaiko prie normalios ir riebios odos tekstūros ypatybių, suteikdamas jai ypač natūralią išvaizdą.
Kiti makiažo pagrindai geba prisitaikyti prie odos atspalvio, bet jie gali išryškinti odos problemas. Tik Fit Me! Matte+Poreless sukurtas taip, kad prisitaikytų prie odos tekstūros ypatybių. Išskirtinės sugeriančios mikro-pudros dalelės naikina blizgesį, o lengvos maskuojančios pudros dalelės vizualiai išlygina poras, kad oda atrodytų natūraliai matinė ir lygi.

Savybės:
• Ypač lengva, prie odos tekstūros prisitaikanti formulė normaliai ir riebiai odai
• Paslėptos poros, matinis efektas
• Ypač natūraliai atrodanti oda, jokio kaukės efekto
• Neužkemša porų, patikrinta dermatologų ir alergologų, be aliejų
Naudojimas:
Makiažo pagrindu tolygiai padenk veido odą ir paskirstyk pirštų galiukais arba šepetėliu.
Rezultatas:
Tobula matinė veido oda, vizualiai išlygintos poros ir natūrali išvaizda.

Kaina: apie 10 eurų
Kur pirkti: Droge, Eurokos, didžiuosiuose prekybos centruose






Rinkoje yra net 6 pudros atspalviai, aš testavimui gavau tris: 115, 120 ir 130. 115 man kiek per gelsva, todėl, norėdama išbandyti makiažo pagrindą aš nusipirkau 105 spalvą, ji labai šviesi ir be jokio geltono ar rausvo atspalvio.

120 ir 130 aš net nebandžiau, nes ir taip buvo aišku, kad man netiks. Pudra nors ir lengva, turi vidutinį maskavimą bei suteikia matinį finišą. Gali atrodyti, kad pudra kaip bb kremas, bet jos tekstūrą truputi kitokia, ji priglunda prie veido taip gerai, kad išbūna visą darbo dieną. Taip, nosis apie pietus pradeda blizgėti, bet tai lengva pakoreguoti kompaktine pudra, ji tikrai nenušoka taip, kaip daro kitos ir tau tenka dengti pudra iš naujo.

Makiažo pagrindas tinka jautriai odai, yra bekvapis. Skirstyti reikia gan greitai, bet ne taip mirtinai greitai, kad reiktų dengti veidą zonomis. Įpakavimas – plastikinė tūbelę, tiesa, pasirodo, kad šis įpakavimas skirtas europos rinkai, pudra stikliniame indelyje yra visiškai identiška, tik pakuotė kitokia :) Aš manau tai dėl kainos, kad mūsiškei rinkai būtų pigesnė.

Tiesa, pastebėjau, kad pudra gan greitai naudojasi, o ir kiekis nėra itin didelis. O kaip dėl porų? Mano nosies poros labai didelės, todėl pudra jas kiek apmažina vizualiai, nuotraukose atrodo geriau, taip pat žiūrint į veidrodį jos atrodo mažesnės. Man svarbu tai, kad veidas neapkraunamas, poros nekemšamos, makiažas išlieka ilgiau, ir aš nesijaučiu kaip su kaukę. Tai puiki pudra normaliai, mišriai, jautriai ir riebiai veido odai.

No comments:

Post a Comment