14/10/2016

Maybelline Lash Sensational Luscious Blakstienų tušas


Bežiūrėdama šias nuotraukas aš pagalvojau, kad gavosi grynai "ginklai ir rožės" (aš labai mėgstu Guns n Roses muziką) :D Rožes mes matome, o ginklai tai aišku tušai, telieka išsiaiškinti ar pakankamai geras ginklas yra šis naujasis Maybelline Lash Sensational Luscious Blakstienų tušas :D. O jei rimtai, tai esu laiminga, pagaliau po estetinio plombavimo, buvo labai labai baisu, bet aš galiu pasakyti, kad tai yra viena nebaisiausių procedurų! O kas galėjo pagalvoti? Aišku, man neišsėdinčiai dantisto kėdėje jau po 15 min buvo bloga, po 30 aš norėjau bėgti, bet galiausiai džiaugiuosi gražesniu vaizdu. Ir taip, ko gero būsiu pirmas žmogus žemėje, kuriam estetinį darys po vieną dantį dėl jau papasakotų priežasčių :D... O kalbant  apie ateitį, iš karto pasakysiu, kad šį savaitgalį naujienų rubriką praleisime, siuntiniai liko pašte, nes manęs nebuvo namuose ;/. Bus daugiau apžvalgų, bet šį savaitgalį aš vykstu į Vilnių, teliks išsirinkti tinkamą tušą :D




Blakstienų tušas suteikia sensacingai didelę apimtį, tankina ir išskleidžia blakstienas lyg vėduoklę.

Dėl sudėtyje esančių prabangių aliejų, blakstienos tampa švelnios ir elastingos. Lenktas blakstienas išskleidžiantis šepetėlis su tušo rezervuaru lengvai pasiekia ir užpildo blakstienų augimo liniją, kad šios atrodytų ypač tankios. Lankstūs šereliai nudažo net ir smulkiausias blakstienas, jas atskiria ir tobulai išskleidžia.

Naudojimas:
1 žingsnis. Braukite šepetėliu per blakstienas nuo jų šaknų iki galiukų.
2 žingsnis. Plonu šepetėlio galiuku pasiekite ir nudažykite smulkesnes blakstienas.

Kaina: apie 10 eurų

Kur pirkti? Drogas, Eurokos, didžiuosiuose prekybos centruose


Tiesą sakant iš kart gavusi tušą puoliau jį bandyti ir... teko nusivilti. Bet prieš savaitę aš jį vėl bandžiau jaukintis, nes pagalvojau, kad jau tikrai turėtų būti pats laikas. Šiaip, labai sunku išrasti dviratį, dar sunkiau tai padaryti antrą kartą, šis tušas atrodo išskirtinai dėl savo dizaino, akį traukią juodas matinis įpakavimas su purpurinėmis raidėmis.

Šepetėlis eglutės formos, lyg sudėtas iš keturių šepetėlių. Guminis, forma tokia, kad tikrai patogu prieiti prie akies kampučių. Šereliai nėra kieti, smagūs ir su jais patogu užgriebti blakstienas nuo augimo linijos, dėl ko blakstienos atrodo tobulai. Šis šepetėlis man patinka labiau nei pirmtakas, nes aš vis negalėjau nuspręsti, su išlenkta ar įgaubta puse man dažytis, po galais :D

O čia galvoti nereikia, bet deja, aš su tušu negaliu išbūti visą darbo dieną, nes apima labai keistas jausmas, blakstienas nusveria, o ir akys pradeda nemaloniai dilgčioti :( Maniškės tikrai jautrios... Labai gaila, kad negaliu dažytis juo, nes jis išlieka visą dieną, nenutrupą, o valantis nesutrupa į gabaliukus.

Tiesa, kas dar keista, jis iki šiol skystas ir jo pasigriebia gan daug. Taigi, man patinka vaizdas, kokybė, bet mano akys pasiutelės atsisako jį priimti į draugiją :( Gaila, nes ranka taip ir tiesiasi link jo.

No comments:

Post a Comment