22/10/2016

MAYBELLINE MASTER PRECISE CURVY akių kontūro flomasteris


Sveiki, mieli skaitytojai. Tiesą sakant vakar ir šiandien turėjau puikų laiką, gavosi kaip trumpos atostogos. Vakar susitikome su seniai matyta drauge, juokėmės iki nukritimo, pube žmonės labai keistai į mus žiūrėjo, bet kam tai rūpi. Dar prisijungė ir mano vyras, taigi laiką praleidome išties gerai. Šiandien aplankėme mano mamą, su kuria nuo dušios pakalbėjome apie kai kuriuos prietrankas, kurie deja supa tiek ją tiek mane. Ji (tiksliau visas namas) kenčia nuo priešais gyvenančios kaimynės, bet tai jau kita istorija :) Apskritai, visa savaitė buvo COOL, atėjo tiek daug siuntinių ir naujienų, aš jaučiuosi kaip per kalėdas ir savo gimtadienį kartu sudėjus, koks sutapimas, vakar dar ir pirmas sniegas iškrito ;D Beje, labai noriu papasakoti Jums kuo daugiau apie naujienas, tačiau nenoriu ir forsuoti straipsnių, noriu tikrų apžvalgų, o ne pirmų įspūdžių. Tikiuosi, kad Jūs nepykstate jog straipsniai kiek užtrunka. Šiandien kaip tik tokią užtrukusią apžvalgą ir paruošiau, man labai keista, nes galvojau, kad MAYBELLINE MASTER PRECISE CURVY akių kontūro flomasteris man nepatiks, apskritai aš ankščiau nelabai mėgau tokių priemonių. Kažkas nutiko, bet dabar džiūgauju gavusi jas testavimui, žiūriu kuo ypatingos ir kitokios, nes ši – tai jau tikrai ypatinga.




Sodrias, juodas ir dailiai išlenktas linijas taip sunku sukurti! Su naujuoju MASTER PRECISE CURVY skystu akių kontūru tokią liniją nubrėšite vos vienu potėpiu. Išskirtinis smėlio laikrodžio formos šepetėlio aplikatorius prisitaiko prie voko linkių ir nuo kampučio iki kampučio nubrėžia sodrią juodą liniją. Lenktas rankenėlės siluetas sukurtas taip, kad šepetėlį rankoje laikyti būtų ypač patogu, o juo naudotis – be galo paprasta. Išlieka visą dieną.

Kaina: apie 9 eurus,
Kur pirkti: Droge, Eurokos, didžiuosiuose prekybos centruose




Keista ir dėl to, kad šios priemonės pirmtakas irgi flomasterio tipo kontūras man visiškai nepatiko, aš jį išpeikiau, nepasiteisino priemonės konsistencija ir tai, kad jis ištekėdavo už kraštų nubrėžtas. Šis mano nuomone stovi daug labiau pakelta galva, nei anas. Jau vien dėl pačio flomasterio formos, kuri yra išskirtinė, ovali, todėl dirbti yra kur kas lengviau.

Taip pat aplikatorius daug geresnis: smėlio forma leidžia nubrėžtio tikslią liniją. Tiesa, aš pastebėjau, kad man išorines linijas daug lengviau brėžti, o štai su akies viduriu reikia gerokai pasistengti, kad nebūtų linija per plati. Tačiau pasipraktikavus viskas gaunasi gerai. Dar vienas dalykas, reikia itin akylai stebėti, kaip laikai priemonę, nes laikant ir brėžiant šonu gaunasi plona linija, jei pakreipi – storesnė.

Priemonė labai pigmentuota, juoda, nubrėžus linija ji nepraskysta, lieka tokia kaip ir buvo. Išsilaiko iki pat vakaro, ir labai gera žinia, kad tinka jautrioms akims. Kvapo aš nepastebėjau. Man tikrai keista, kad toks keistas dalykas man prilipo, o gal rankos pakeitė augimo krypti, aš nežinau, bet man ši priemonė patiko. Reikia tik prieš perkant pasidomėti kaip naudoti, ir viskas bus gerai, svarbiausia nepirkti katės maiše :)

No comments:

Post a Comment