13/10/2016

Mirra Vėsinamasis kojų kremas gelis su citrinų eteriniu aliejumi ir mentoliu


Sveiki, mieli skaitytojai. Puikiai žinau, kad kojų kremai Jūs domina mažiau nei mano makiažai, bet vis gi aš apie juos rašau. Todėl, kad pati turiu problemų su pėdomis, ir tikiuosi, kad kažkam irgi aktualios tokios temos :) Kai tik grįžau namo, pagalvojau, kad tikrai panaudosių šį kremą, nes TAAAAAIP pavargo mano kojos... Jau ketvirtadienis, bet man tai nereiškia mažojo savaitgalio – ryt aš oer pietus lėksiu darytis estetinį plombavimą, kas atims nemažai nervų, nes nežinau ar skaudės ar ne, kadangi dar niekada to nedariau. O savaitgalį laukia reikalai reikaliukai, todėl man tikrai reikia dalyko, kuris padės mano kojoms ir aš ryt būsiu kaip nauja. Netikite? Tada Jums būtinai reikia išbandyti Mirra Vėsinamąjį kojų kremą gelį su citrinų eteriniu aliejumi ir mentoliu.






Aprašymas:
Jei po sunkios darbo dienos kojos, atrodo, nebeatlaiko kūno svorio, vėsinamasis kremas gelis taps tikru išsigelbėjimu! Ši priemonė pakeis veiksmingas, bet ne itin malonias ledukų voneles kojoms. Dabar be baimės galite avėti aukštakulnius visą dieną ar leistis į kelių dienų trukmės žygį pėsčiomis, nes po kremo gelio aplikacijos Jūsų kojos bus atsigavusios ir pailsėjusios jau kitą rytą.

Priemonės sudėtyje esantys natūralūs augaliniai aliejai (alyvuogių, vynuogių kauliukų, kakavos ir simondsijų), vitaminas E, D-pantenolis, jonažolių, barkūnų ir beržų lapų bei pumpurų ekstraktai, mentolis ir citrinų eterinis aliejus akimirksniu atgaivins kojas ir suteiks malonų vėsos pojūtį.
Poveikis:
pašalina sunkumą kojų srityje; gerina kraujagyslių tonusą; drėkina ir minkština kojų odą; pašalina kojų nuovargį nuo aukštakulnių avėjimo; padeda atlaikyti padidėjusį fizinį krūvį žygio metu.

Sudėtis:
trokserutinas, citrinų eterinis aliejus, mentolis; simondsijų, kakavos, alyvuogių ir vynuogių kauliukų aliejai; natrio askorbilo fosfatas (vitamino C derivatas), trechalozė, midijų ekstraktas, vitaminas E, provitaminas B5 (D-pantenolis), paprastųjų kaštainių ir jonažolių ekstraktai, beržų lapų ir pumpurų ekstraktas, barkūnų ekstraktas, kaskadinis antioksidantas RonaCare AP.

Naudojimas:
Nedidelį kiekį priemonės paskirstyti ant švarios kojų odos ir masažiniais judesiais  rūpestingai įtrinti, kol pilnai susigers. Kremas gelis naudojamas prieš miegą, kad ryte kojos būtų atsigavusios ir pailsėjusios.
Galiojimo laikas:
2 metai

Kaina: €6.50





Kojų kremų būna visokių... Pasirinkimas tikrai didelis ir tikrai ne apie visus vertą rašyti... Nes kai kurie  ne tik nepadeda, bet dar ir sausina odą. Tiesą sakant, kai šis kremas pateko į mano rankas, aš pamaniau, kad čia veido kremas (juk rusiškai nesuprantu), pagalvojau „kokios fainos citrinytės, turbūt skaniai kvepės“, tai galiu pasakyt, ačiū Dievui, kad nebandžiau ant veido tepti :D Jei ir būčiau taip padariusi, jis būtų nukritęs, mat jis turi tokį stiprų šaldomąjį poveikį, kokio dar patirti neteko. Plius, tas šaldymas pereina į tokį lyg ir stiprų spaudimą, bet, po to pėdos būna kaip po ledukų vonelės, oda minkšta minkšta...

Patikėkite, kiek kremu bandžiau, šis pats keisčiausias ir pats veiksmingiausias. Jo konsistencija labai keista, tai lyg putėsiai, tai pusiau kremas, pusiau gelis, konsistencija labai lengva, nelipnus ir susigeria greitai, be jokių kančių. Tiesa, pakuotė nėra labai patogi, nėra mentelės, todėl jei vis gi sukčiausite ir tepsite su pirštais geriau juos nusiplauti, nes pojūtis keistokas :) Geriau jau lai stipriai vėsinamos būna pėdos :)

Pirmą kartą aš gamintojo puslapyje matau ne tai, kad sudėtį, bet ji dar ir išversta į lietuvių kalbą. Keistas jausmas yra suprasti ką skaitai be žinynų ir KDNR pagalbos, trokserutinas yra saugus ingredientas, o štai TIEK aliejų, ekstraktų sudėtyje aš dar nemačiau... Po truputį aiškėja, kodėl kremas veikia :) Midijų ekstraktas iš vis atkarina žandikaulį ir jis nebeužsidaro. Kas yra trechalozė, patariu nuoširdžiai stipriai nesigilinti, pakaks to, kad tai saugus ingridientas.

Kad sudėtyje nėra parabenų, konservantų, ir kitų piktų ingredientų yra taip pat netikėtai malonu. Aš suprantu, puikiai suprantu, kad kartais patogiau nueiti į vietinį prekybos centrą ir prigriebti kojų kremą, tačiau patikėkite, tikrai kartais vertą paieškoti štai tokių perliukų. Tai kol kas labiausiai nustebinęs dalykas iš Mirra, o svarbiausia reikia paminėti, kad šio kremo kvapas yra labai malonus, žinoma citrusų (o midijos turi kvapą? aš šiaip nevalgau jūros gerybių, tai nežinau...). Viskas, būtinai rekomenduoju pabandyti, jei kenčiate pėdų vargą, aš einu tepliotis :)

No comments:

Post a Comment