24/10/2016

RIMMEL LASTING FINISH makiažo pagrindas


Sveiki, mieli skaitytojai. Žinote, man atrodo, nėra naujiena, kad neesu iš tų žmonių, kurie greitai pritampa, ir bendrauja su visais betarpiškai. Taip pat man nėra lengva atskirti ar žmogus nori bendrauti tik dėl naudos, ar dėl to, kad aš jam esu įdomi... Galbūt todėl man geriausia vienai, darau kas patinka ir ką mėgstu, dirbu savo darbus ir jaučiuosi gerai. RIMMEL LASTING FINISH makiažo pagrindas tai gan keista priemonė. Seniai norėjau išbandyti, nes kaip ir turėtų tikti mano odai, bet visgi ji mano pasitikėjimo testo neišlaikė.





Kodėl 25 valandos? Nes Tu nori, kad Tavo makiažas išliktų tiek, kiek valandų dienoje išbūni Tu. Tavo diena stresuota. Ankstyvi rytai, vėlūs vakarai. Ir mes visos norime, kad makiažas visuomet atrodytų it tik ką padarytas ir kad galėtumėme jaustis patogiai visą dieną. Rimmel London pristato Lasting Finish Foundation SPF 20: pirmasis makiažo pagrindas kuris sulaiko prakaitavimą, karštį, drėgnumą netgi 25 valandas!
Revoliucinė formulė, kuri kupina mineralinių kompleksų ir drėkinamųjų medžiagų, kurie padeda atgyvinti odą. Visą dieną jaučiamas drėkinimas. Jokių požymių, jog šiandien esi pasidažiusi visas 25 valandas!  Atėjo laikas reikalauti daugiau!!

Kaina: apie 10 eurų,

Kur pirkti? Droge, Eurokos, didžiuosiuose prekybos centruose.





Po vieno swapo, kuriame keitėmės ir Rimmel kosmetika, aš supratau, kad mano kosmetinėje yra labai nemažai šios kosmetikos. Taip pat dar daugiau esu jos išbandžiusi. Ir turiu pasakyti, kad man visai patinka, nes kaina yra prieinama, o kokybė – pakankamai gera.

Šis makiažo pagrindas seniai buvo mano akiratyje, tačiau vis nepirkdavau. Galiausiai nutariau išmėginti. Priemonės buteliukas stiklinis, su pompa, kas yra šaunu. Tačiau, jis taip įdomiai užsidaro, toks jausmas, kad ne visai patikimai. Lyg gerai, bet transportuoti nesiriščiau.

Man patinka, kad Rimmel turi daug spalvų pasirinkimo, net ir šviesiausią, kuri puikiai tinka man, nes yra be gelsvo ar rausvo atspalvio. Maskuoja pudra mirtinai. Bet ir jausmas lyg su kauke yra mirtinas... Man jis labai nepatiko. Taip, pudra lyg ir laikosi ant labai riebių vietų (nosies ir kaktos), bet ant nosies jau apie pietus vaizdas pradeda čiuožinėti, ir atrodo labai nekaip... Geriau nelįsti ir nedengti birios pudros, nes vaizdas bus dar blogesnis. Tenka nuvalyti ir tepti pagrindą iš naujo.

Taip pat nepatiko lipnumas. Jis stipriai jaučiamas, sunkoka skirstyti birius produktus... Be to, pudrą reikia dengti zonomis, kitaip ją išskirstyti bus sunku. Aš nesakau, kad pudra yra bloga, sakau tik, kad jei reikės pudros kokiam renginiui, ar ypatingai progai, aš naudosiu ją. Tik žinoma, pasitelksiu į pagalbą MAC praimerį ir kompaktinę).

Makiažo pagrindas yra sunkus, kemša poras, nuvalyti taip pat nėra lengva. Taip, jis maskuoja gerai, suteikia tobulai matinį veidą, bet nemanau, kad pirkčiau antrą kartą.

No comments:

Post a Comment