16/10/2016

Sekmadienio makiažas su Sleek kontūravimo palete




Sveiki, mieli skaitytojai. Toliau bandau naujienas, todėl šiandien dar vienas makiažo įrašas. Šį kartą mėginau Sleek kontūravimo paletę ir Catrice lūpų priemonę, kuri paliko labai labai gerą įspūdį!









Visa naudota kosmetiką. Realiai beveik viską aš naudoju kas dieną, išskyrus šešėlius ir šešėlių bazę, nes ryte tam nėra laiko. Mano favoritai: L`orea; tušas, Maybelline makiažo pagrindas, the Balm kompaktinė pudra... Visi produktai labai mėgiami ir verti didžiausių pagyrų.


Akių makiažui naudojau  anonymous šešėlius (ant viso voko)





toliau moonflowwer bei smog



Negalėjau ramiai visko palikti, į pagalbą pasitelkiau freakshow violetinę ir goldmine spalvas


 Kai fotografavau pamiršau, kad skirsčiau su gash spalva, todėl tenka dėti seną nuotrauką. Dievinu šia spalvą, jei reiktų pasirinkti, sakyčiau, kad ji mėgstamiausia iš visos paletės.



Iš visų palečių kurias turiu, balta geriausia MAC paletėje. Ją naudojau po antakiu ir vidiniame akies kamputyje


Kontūravimui bandžiau naudoti pačias kraštines spalvas. Dar nenusprendžiau ar tamsi spalva man ne per tamsi. Beje, labai patinka paletės kokybė, tikrai esu labai labai nustebinta 


Kaip ir šiomis priemonėmis iš Deborah Milano. Jos tapo mano mėgstamiausiomis, iš ties stebina, tai neaukšta kaina ir gera kokybė


Kaip ir Catrice. Kaip džiaugiuosi, kad nusipirkau šį šepetėlį! Labai rekomenduoju atkreipti dėmesį, taip pat esu nustebinta lūpų priemonės kokybę. Catrice riboto leidimo kolekcijų priemonės visada buvo geros, bet dabar jos labai geros! Vis neaprašau šios bazės, bet naudoju ją kiekviename savo makiaže. Puiki priemonė.

No comments:

Post a Comment