02/10/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #75 #geometrix, #rasa, #l`occitane, #phyris mano pirkiniai ir kiti


Labas rytas, mieli skaitytojai. Vakar tiesą sakant taip skaudėjo gerklę, kad aš vos galėjau prakalbėti, bet gerai, kad turiu patikrintų vaistų arsenalą, kurie man padėjo. Liko tik labai didelė sloga... Bet aš ir ją įveiksiu, na o šiandien vėl grįžta mėgiama rubrika naujienos. Tiesa, ne visada jau spėju ją paskelbti, bet šį kartą naujienų daug, todėl nusprendžiau, kad tą reikia padaryti. Ir svarbiausia, kad tai puiki proga padėkoti žmonėms, kurie manimi pasitiki.





Savaitės pradžioje gavau pasiūlymą išbandyti Vitrina PRO tinklo rudens naujienas: auskarus Geometrix ir papuošalus plaukams. Atsidariau nuorodą, o ten tiek visko, kad vajezusmarija, būtinai turėjau nuvykti ir išsirinkti gyvai. Nuotraukos pagaliau padarytos, dabar jau bus galima puoštis :) Ačiū labai.


Taip pat gavau pasiūlymą išsirinkti produktus iš naujosios L`occitane kolekcijos, kuri parduotuvėse bus nuo spalio 3 dienos. Aš išsirinkau rankų kremą ir lūpų balzamą, dar bus nuostabus kūno kremas, kurio konsistencija labai labai įdomi, aš kiek pasigailėjau, kad rinkausi ne jį ;D


Dieve, kaip privargome su Phyris kompanija, kol šis kremas pasiekė mane... Bet pagaliau jis pas mane, išduosiu paslaptį, šį kartą rinkaus labai kruopščiai, dar prieš išsirenkant paprašiau, kad man atsiųstų sudėtį, ir tik ją išnagrinėjusi aš supratau, kad kremą bandyti tikrai verta.



Na ir mano pirkiniai, man reikėjo tik makiažo valiklių, aš nusprendžiau kartoti, abu kartoju nebe pirmą kartą, o Rasa pagriebiau dar seną variantą... Bet nieko tokio, bus proga išbandyti ir naują ir palyginti.


Jau yra nauja Catrice riboto leidimo kolekcija, aš nusipirkau lūpų produktą, ir šepetėlį. Dalykėlis lūpoms žiauriai įdomus, ir net sunkiai nusivalė nuo rankos!  Esmė ta, kad iš vienos pusės yra lūpų dažai, o iš kitos - skysti lūpų dažai, kreminės konsistencijos. Likau labai nustebinta kokybę, bet dar reikia patestuoti daugiau. Na ir Make Up Revolution pilkos spalvos lūpų dažai. Pagaliau turiu pilkos spalvos, tikiuosi, kad man patiks :)

Tiesa, kažkaip sugebėjau susipainioti ir MAC pirkinius palikti pašte, bet laukiu dar poros siuntinių kurie turėtų ateiti šią savaitę, tai jau tikrai atsiimsiu :) Pakeliui – NYX, L`oreal ir dar kai kas :) Ačiū visiems už pasitikėjimą ir už tai, kad skaitote mano blogą :)

No comments:

Post a Comment