09/10/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #76


Šį kartą sekmadienio rubrika iš tiesų gausi, gavau labai daug naujienų iš http://www.dijora.lt/, nerealiai dėkoju! Taip pat apsimainėme kosmetika su viena youtubere :)


the Balm kosmetika:





 Tęsiu pažinti su Sleek kosmetika, vis daugiau priemonių išbandydama suprantu, kad tai gera kokybė už palankią kainą.



Jau labai seniai norėjau išbandyti LOUSE GALVIN priemones, šį kartą pas mane rankose kondicionierius plaukams. Galiu pasakyti, kvapas neapsakomai malonus. Norėčiau tokių kvepalų!


Na ir žadėtieji mainai su Vike mums nepavyko susitikti per NYX parduotuvės atidarymą, bet mes sugalvojome apsikeisti nenaudojama kosmetika. Taip pas mane atkeliavo NYX, PAESE, bei kitos priemonės :) Aš manau, kad gerai keistis nenaudojama kosmetika, jei ji tik pabandyta ant rankos, arba iš vis nauja. Manau, kad labai sveika perkraustyti stalčius ir pažiūrėti, kas yra nebenaudojama, ką galima atiduoti ar glabūt kažką paremti nenaudojama kosmetika. Labai dažnai atdiduodu kosmetikos mamai, ji atiduoda draugėms, na vienu žodžiu, visi laimingi ir patenkinti :) O Vikė žadėjo instagramoje pasidalinti tuo, ką gaus iš manęs :)

2 comments:

  1. Aha, manau, kad dalintis nenaudojama kosmetika išties yra gerai. Aš taip pat darau dovanų dėžutes savo skaitytojoms, į kurias sukraunu vos pabandytą kosmetiką. Kam dulkės nenaudojama, jeigu galiu pradžiuginti ką nors. :) Šaunuolės jūs. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Būtent, aš už antrinį panaudojimą. Žinoma, ten visokios pudros, makiažo pagrindai nea, bet visą kitą kodėl ne. O tuo labiau jei kosmetika nauja ir nepralupta.

      Delete