23/10/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #77 Margarita, Douglas, MAC, L`oreal, TopBeauty dėžutė ir kitos naujienos


Šiandien aš skaičiau labai gerą motyvacinį straipsnį. Jame buvo siūloma surašyti dešimt norų, ir šalai surašyti priežastis, kodėl negalime jų įgyvendinti... Po to aišku sekė daug teorijos apie taip, kaip mes dažnai trukdome savo svajonių įgyvendinimui. Šią savaitę į blogą atskriejo begalė naujienų, aš Jums pasakysiu atvirai, dar dėliojuosi mintis į lentinėles, nuo ko pradėti testavimą ir apžvalgas. Kas be ko, turi būti parašytos ankščiau suplanuotos apžvalgos. Aš labai dėkoju savo skaitytojams ir visiems kurie pasitiki manimi.





Savaitė prasidėjo netikėtai, aš sulaukiau skambučio, nors MAC naujienų nesitikėjau, nes jie iš pradžių siunčia laišką... Šį kartą jo nebuvo, bet naujienas aš gavau.. Ačiū labai, nereikia nė sakyti, kaip norėjau Studio Fix kompaktinės pudros.


Mane pasiekė didžiulis Margaritos siuntinys, net ne viskas tilpo į kadrą, o šios dvi priemonės bus Jums, nes Biok ir apie Jus pagalvojo :) Sekite mano Facebook paskyrą ;)



Taip pat gavau pasiūlymą išbandyti naująją Douglas Aąua Focus liniją... Kai priemonės pateko į mano rankas negalėjau patikėti, kad čia Douglas, koks grožis...


L`oeal naujieji GOLD lūpų dažai ir nereali paletė. Vos susilaikau nesukėlusi visas nuotrakas, bet tada nieko neliks apžvalgai. Nerealiai džiaugiuosi gavusi raudonąją paletę... Beje, negaliu suprasti, kodėl pašte taip elgiasi su siuntiniais. Tik pažiūrėkite, kokie aptrankyti iki manęs atkeliavo lūpų dažai... Kaip taip galima?


Mano TopBeauty dėžutė. Šį kartą aš nusprendžiau palaukti ir neskelbti pirmojo įspūdžio, norėjau išbandyti priemones. nes iš pradžių mano nuomonė tikrai nebuvo WOW, mat čia dauguma produktų pažeistiems plaukams, veido kremo mėginukas... O Makeup Revolution nėra mano mėgiamiausias brendas. Prieš kokius metus būčiau parašiusi kokia nesąmonė ir pan., bet dabar po pirmų bandymų aš džiaugiuosi produktais plaukams, dar nespėjau išbandyti tik Matrix Biolage, bet kiti jau pabandyti. Labiausiai patiko L`oreal kaukė, išties poveikis akimirksniu. Deja, bet Matis kremas man patiko iš karto, sakau deja, nes juk žinome kiek jis kainuoja :D Tačiau jis taip puikiai drėkina odą, tai yra tai ko man reikia prasidėjus šildymui. Štai Konjak kempinėlė jau mano vonioje, ją gavusi tikrai džiaugiausi, nes norėjau pirkti :) Ir ecotools šepetėliu džiaugiuosi labai, nes man kaip tik reikėjo tokio šešėliams per visą voką dengti! Dar nespėjau išbandyti Makeup Revolution lūpų dažų ir bronzerio, kol kas dar šnairuoju, tačiau vėl gi, reikia nenusiteikti iš anksto, nes vėliau gali tekti atsiprašinėti už nuteisimą ir negerus žodžius. Taigi, manau, kad pirksiu dėžutę ir sekantį kartą (savo nuostabai).


Vietoj to, kad mokėti už siuntimą aš nusipirkau taip seniai norėtas šukas Dessata... Apskritai, man šukų niekada nebus per daug. Mano kaltūnams labai reikia gerų šukų, o man jau tampa manija kas kart turiu nusipirkti naujas dar nebandytas šukas... Plius, dabar pradėjau dairytis į priemones plaukams, nes jie pradėjo slinkti. Tiksliau jie slinko visada daugiau ar mažiau, bet aš dabar apie tai susimąsčiau ir pradedu dairytis.


O Dieve, aš pamenu kaip man sunku buvo prasimušti prie vokiečių iki Catrice ir Essence... Dieve, kokia aš buvau mirtina fanė, beje, tebe esu! Po to jau gavome visos, ir ką aš galiu pasakyti, mane labai stebina kaip tobulėja Catrice. Jei ankščiau aš pirkdama dar galvodavau, kad gal bus feilas, dabar šansų daug mažiau. Jie labai pagerino kokybę, o kainos liko neaukštos, kas labai retas atvejis... Plius vos ne kiekviena riboto leidimo kolekcija jau būna Lietuvoje. Nebėra to jausmo pamačius promo nuotraukas, kad norėtųsi išsikelti į Vokietiją, dabar viskas atvažiuoja ir pas mus!


Taip pat stebina ir Essence, kokybė priartėjo prie Catrice, atrodo, kur dar galima tobulėti? Bet Essence kūrėjai atranda, kas jiems sąlygoja nei kiek nemažėjantį populiarumą... Tokios mano savaitės naujienos, brangieji, aš jaučiuosi kaip per kalėdas ir gimtadienį, džiaugsmui nėra ribų. telieka įspirti sau į užpakalį ir nekreipti dėmesio į visokias rudenines depresijas, o tik į tai kas motyvuoja ir suteikia energijos!

2 comments:

  1. Deja, toli gražu ne visos Catrice kolekcijos atkeliauja iki Lietuvos, aš kai pasižiūriu promo nuotraukas ir kur tos kolekcijos bus prieinamos, tai liūdesėlis apima :(

    ReplyDelete
  2. Na, gal ne visai visos, bet situacija yra daug geresnė :)

    ReplyDelete